PDA

Vis full versjon : Tidlig mai barn, håper jeg....

camill
28-08-2002, 20:55
hei!!!
Jeg heter Camilla og er 24 år. Har prøvd en stund å bli gravid og nå klarte vi det med vårt første ivf forsøk!! Har vært så lykkelig:hjerter:
et stygt skår i gleden er ar jeg har veldig mye menssmerter og i går kveld kom litt slim- blod på papiret. Har ikke sett noe siden, men fått beskjed å ligge helt stille. Var på ultralyd før blødning i går pga smertene. De kunne ikke se fosteret. Skal tilbake i morgen pga smerter og blødning.
Jeg håper og håper, vi ha mai- babyn min :baby:
Jeg har forresten termin 3.mai :birth:

lykke til alle sammen, håper vi alle holder kontakt helt til mai. koselig å stifte nye bekjentskaper, nett-venninner :lol:

Tidl. bruker
28-08-2002, 23:16
Hei Camilla!

Jeg håper virkelig at den lille spiren din klarer å klore seg fast. Lykke til med videre undersøkelser.:stakar:

Tidl. bruker
28-08-2002, 23:17
Jeg glemte å si: VELKOMMEN TIL MAI_KLUBBEN!!!!!

modesty
29-08-2002, 02:06
heisann camilla

Har ikke meldt meg inn riktig ennå, men syntes jeg måtte svare på innlegget ditt. Nå må du være ekstrem flink til og ta det med ro. Det er jo den eneste måten vi kan prøve å påvirke. Når dere har kommet så langt, er det kommet alt for langt til at det skal gå galt.
Krysser fingrene for deg, dette må gå bra. Vi må jo følges videre.

klemmer fra modesty

Cecilie
29-08-2002, 12:11
Ønsker deg velkommen hit i maiklubben. Vi begynner å bli en del nå!

Håper virkelig den lille spiren klorer seg fast så du blir maimamma!

Jeg har termin ca 2. mai. Terminkalkulatorne sier alt fra 30.april til 6. mai... Så jeg er ikke sikker...

Isabell@
29-08-2002, 12:12
Velkommen til maiklubben!!:)

Du får ta det med ro, så går det nok bra skal du se. Vi vil jo så gjerne ha deg her i klubben vår. Det er flere som blør litt i begynnelsen og som det går bra med, så vi satser på det!!

Lykke til!!:klem: