PDA

Vis full versjon : Pappa`n kjente at det sparket i går kveld :)

Sussi 2
28-08-2002, 21:32
I går kveld når jeg satt på stuen og leste en bok og så på tv...sparket det noe voldsomt..jeg sa til pappa`n at nå kunne han prøve å kjenne om han kjente noe...og det gjorde han :hjerter:
Gjett om det var en som bare gliste :elsker:

Jeg har jo kjent det en stund, men har ikke vært sikker på om det kunne kjennes utenpå...så nå er altså det bekreftet :happycry:
Hver gang han har kjent tidligere så har jo :baby: blitt drype stille...for så å turne når pappa`n hadde tatt bort hånden!

Åhhh...det er så morsomt :elsker2:

Klemmer fra Sussi og :baby:

Sun shine
28-08-2002, 22:21
Han er heldig!
Pappaen her i huset vil også kjenne, men det er som du sier helt stille når han kommer. Han gleder seg veldig til han kan kjenne for jeg kjenner det og synest det er så morsomt og flott.

Vi får bare vente og kjenne.....

Lina 19+4
:klapp:

Ramgad
29-08-2002, 00:28
Morsomt når mannen også kan kjenne sparkinga. Min mann fikk med seg et par her i forrige uke, men det er ikke mange av dem som er så sterke at jeg gidder å rope. Har tenkt for meg selv at det blir måneder nok å ta av når han får kjenne så mye han vil. Husker sist gang ... da hadde mannen min som jobb å holde babyen unna ribbeina mine. Han satt med et jerngrep på toppen av magen min, så fikk jenta værsågod finne andre steder å dulte.

Gleder meg! Gleder meg!