Tidl. bruker
28-08-2002, 22:38
Var på kontroll i dag hos min nye lege (byttet nettopp lege pga flytting). Han syntes det var merkelig at jeg iflg den rutinemessige ULèn bare er i uke 19-20 når symfuse-fundus viser et normalt svangerskap i uke 25-27. Har helt siden jeg ble gravid vært sikker på at jeg pr dags dato skal være ca i uke 22 i dag, dette fordi jeg vet den nøyaktige dato for når min siste menstrusjon var, så jeg ble ganske overrasket da jordmor, etter å ha gjort de ulike målene av fosteret, kom frem til termin 19.01 istedenfor 06.01.
Uansett så fikk jeg henvisning fra legen min til UL på privatklinikk. Ble veldig glad for dette, spesielt siden min samboer var forhindret fra å være med på den forrige ULèn. I tillegg kan det jo hende at vi får vite hvilket kjønn det er. Det klarte ikke jordmor å se sist gang pga at navlestrengen lå i veien.
Får bare håpe at det er noe galt med fosteret og at det er derfor det er så lite iflg mine beregninger.
Uansett så er jeg spent på ny UL i morgen...
Uansett så fikk jeg henvisning fra legen min til UL på privatklinikk. Ble veldig glad for dette, spesielt siden min samboer var forhindret fra å være med på den forrige ULèn. I tillegg kan det jo hende at vi får vite hvilket kjønn det er. Det klarte ikke jordmor å se sist gang pga at navlestrengen lå i veien.
Får bare håpe at det er noe galt med fosteret og at det er derfor det er så lite iflg mine beregninger.
Uansett så er jeg spent på ny UL i morgen...