PDA

Vis full versjon : Nysgjerrig på hvor dere skal føde

MayaM
12-08-2002, 16:07
Hei hei.

Lurer litt på hvor dere har valgt å føde jeg.
Ja da, jeg er bare litt nysgjerrig:bonk:

Jeg har valgt A-HUS (SIA), av den enkle grunn at jeg ser det fra kjøkkenvinduet mitt. Og det mente min kjære var veldig greit.

29+2/27+6 UL

Karius
12-08-2002, 16:15
Jeg skal :birth: føde på Bærum sykehus:D
Gleder meg faktisk til det nå jeg(allerede)
har igjen litt over 1 mnd med jobb, så er det permisjon og rugetid:klapp:
Skal bli så koselig å få se og holde :baby: i armene mine:)
Har liksom begynt å gå opp for meg nå at det ikke er så lenge igjen....:gal2:
Regner med at det er flere som venter allerede?

:findag:

Tiddelibom
12-08-2002, 16:46
Jeg skal føde på Aker sykehus. Bor i Oslo, og hadde ingen bestemte preferanser, og bydelen jeg bor i, har primærtilhørighet til Aker. Tror det blir greit, jeg!
Termin den 24. oktober, håper å ikke gå så lenge over det... Og nå er det bare 7 og en halv uke til jeg skal ut i permisjon. Hurra!

Tiddelibom 29+4 - som gleder seg til ikke å jobbe!

Tweety
12-08-2002, 17:11
Jeg skal føde hjemme.:eek:
Hvis noe skulle komme i veien for dette, blir det Kongsberg sykehus

Stinemor
12-08-2002, 18:08
Jeg skal føde på Ahus, termin 20. oktober. Noen fler??:???:

Har ikke akkurat så mange sykehus å velge og vrake i, og i det store og hele så spiller det ingen rolle for meg. Ungen kommer vel ut den, samme hvor jeg er når det skjer... hehe :birth: .

Malinmor
12-08-2002, 19:24
Jeg skal føde på Ringerike Sykehus og det gleder jeg meg til nå :) Alle snakker jo så utrolig pent om dem og det er ikke ubegrunnet snakk, jeg har møtt disse utrolige menneskene som jobber der selv og de er bare hærlige :klapp: Så siden jeg hadde en mindre god opplevelse der jeg fødte i fjor, så blir dette sikkert TOPPEN. :D

:stakar:

sunniva
12-08-2002, 20:14
Jeg skal føde på KK i Bergen. :)

Sunniova (31+2)

-Marlene-
12-08-2002, 21:21
jeg skal føde på SØF jeg, sykehuset Østfold Fredrikstad..

og jeg gruuuuuer meg no helt villt...

men det skal bli deilig å bli ferdig med dette da...

terminen er 17 oktober..

:findag:

snus
12-08-2002, 23:34
Hei
jeg skal føde på Ahus har temin 21 okt går til kontroll der, så jeg er godt kjent føler meg trygg der .

klem snus:kidoki:

Embriksmamma
12-08-2002, 23:45
... på Rikshospitalet. Søkte om plass der siden jeg mistet et barn i -99 og vil være der ekspertisen er - i tilfelle noe skjer. Minstemann Embrik er også født på Riksen - i 2000 - men på det gamle. Har vært på fire UL på nye Riksen med dette barnet, personalet er heldigvis det samme, men omgivelsene er helt annerledes - nye og flotte!

Ser at det er flere enn meg som har begynt å vente... Jeg begynner på uke 30 i dag og gleder meg allerede til å få denne lille ut i verden. Ikke det at jeg vil at han skal ut nå, altså - håper han venter iallfall i sju uker til!

Krysser fingre og tær for at alt skal gå bra! Er fortsatt ganske engstelig, jeg da - men positiv! Har handlet masse søtt til lillemann i magen :-)

Ha en fin kveld, alle sammen!

Hilsen Embriksmamma

Tove
13-08-2002, 11:14
Heisann!

Jeg skal føde på OSS jeg da. Det ligger i Orkdal utenfor Tr.heim. Regner med at det ikke er så fryktelig mange som skal føde der kanskje :p

Tove 30+4

K@trine
13-08-2002, 12:21
Jeg skal på sentralsykehuset i vestfold, som ligger i tønsberg. Det er det eneste sykehuset med fødeavdeling i vestfold, så da må jeg føde der!:birth:
Klem fra BigMama 31+6:findag:

Pope
13-08-2002, 13:34
Og jeg har booket meg inn på Bærum rundt den 20 oktober.
Vet fra før av at jeg møter både Divine og Karius ihht til termin, og kanskje LB fra desember klubben, hvis vi holder igjen og hun føder før tiden *hehe* :ide:

Klem Pope 30+4