PDA

Vis full versjon : I'm back!!

Tuneland
12-08-2002, 16:11
Heisann alle damer!:)

Da er jeg endelig tilbake på nettet igjen - og godt er det! Vi har kommet til trøndelag hos mamma og pappa nå, og her er det internett og data (svigermor er ikke så "avansert"...).

Aller først: Takk for et kjempetrivelig treff på Aker brygge - det var helt utrolig hvor morsomt et sånt treff kunne være! Synd jeg bor så langt unna, ellers skulle jeg kommet på samtlige treff heretter!;)

Men altså - jeg har vært borte i ca 1 1/2 uke, og jeg kjenner meg ikke igjen her inne lengre... Hvor er alle innleggene? Jeg tenkte jeg skulle sette meg ned og oppdatere meg om hva som har hendt i den store "septemberverden" jeg...:???: Har det hendt noe nytt og spennende??

Ellers så har vi fått oppleve livets ytterpunkter de siste dagene. Først ringte et vennepar i Danmark og fortalte at de har fått gutt nr 4. Hun kom på sykehuset kl 23, ungen var ute kl 00.30, og kl 7 om morgenen var hun hjemme til resten av guttene igjen. En skikkelig drømmefødsel med andre ord!:klapp:

Så fikk vi telefon om at et annet vennepar har mistet sitt barn - hun var 21 uker på vei...:leiseg:

Da vi gikk av flyet på Værnes i går, fikk jeg en sms fra ei annen venninne om at hun lå på sykehuset fordi vannet har gått - hun er 28 uker på vei...

Jeg sa til mannen min i går kveld at det kjennes som jeg har fått flere knyttneveslag i ansiktet denne uka når vi får så nærkontakt med hvor skjørt livet er. Det er i slike situasjoner en lærer seg å være takknemlig over det en har...

Håper alle dere her inne har det bra!

Klem, Tuneland 33+6 (som endelig har registrert seg:klapp: )

Vimsen
12-08-2002, 16:17
Hallois Tune :)

Har forstått det slik at de tabbet seg litt ut i adm sånn at alle de gamle innleggene forsvant :9

Så her er det bare å venne seg til de nye sidene:)

Trist å høre om de som mistet... MEN....Ikke tenk for mye på det. Vi vordende mødre trenger å tenke positivt

Ta vare på deg :stakar:

:findag:

Klemmer
Vimsen+Frida T-22

Robyn
12-08-2002, 16:18
Hei Tuneland! :)

Deilig å endelig være på nett igjen kan jeg tenke meg ja...
Og her har det skjedd STORE forandringer i helgen. Vet ikke helt hva jeg syns enda, tar vel bare litt tid å venne seg til. :bonk:

Takk for treffet ja, det var som vanlig superkoselig! Følte meg ikke helt med den gangen, varm og sliten så jeg var nok litt stille. Men da kosa jeg meg desto mer med å høre på hva alle andre snakket om. ;)

Du har forresten fått med deg at Lindita fødte den natten???!!!

Det var trist å høre om de to venninnene dine som det ikke har gått så bra for. Får håpe det ordner seg for hun siste og at babyen klarer seg. Det er jo veldig tidlig, men de er veldig flinke i dag heldigvis.

Klem fra Robyn, 35+1

Tuneland
12-08-2002, 16:25
Hææ?? Fødte Lindita den natten??? I all verden, ja jeg skjønner jeg har gått glipp av mye mens jeg har vært borte!:gal:

Polyanna
12-08-2002, 16:28
Hei Tuneland!

Takk for sist selv! Veldig hyggelig å treffe deg!:)

Joda, Lindita satt og spøkte med at "nå går visst vannet" (tror hun hadde MASSE utflod), og samme kveld så gikk det troll i ord. Alt hadde gått greit, og jenta var visst rett under 3 kilo, hvis jeg husker riktig.

Så Peppes serverer visst fødepizza....:p

Linmom
12-08-2002, 17:28
Kjære Tuneland..
Mange av mine tanker dreier seg om barnet, om ventetiden som er igjen og at den virker så laaaang... Slike meldinger som du fikk får meg til å reflektere mer over hvor heldig barnet og vi er som fortsatt har den inne (det betyr ikke ikke ikke at jeg behøver å gå to uker over:uff: ) i magen. Liv og død blir voldsomt virkelig når man går gravid.. merket hvor redd jeg selv ble da jeg måtte en tur på føden i 29. uke. Heldigvis falsk alarm.
Livet er skjørt. Vi må bare verne om så godt vi kan.

Dissa treffene deres altså.. kjipt å ikke kunne delta. Det er litt drøyt å dra fra Kr. sand til Oslo. Her nede er det ikke treff-:(

De kom litt overraskende på meg, disse sidene,- men de virker okay... litt deilig å slippe å skrive \utklipp osv hele tiden!!!
:findag: hilsen

Nibe
12-08-2002, 17:33
Er visst slik det er, og skal være..
Har hatt det nesten likt som deg..
Ei venninne fikk sin lille Nicolai på Lørdag forgje helg, 2 dager før planlagt keisersnitt, samme natt døde gutten til xdamen til broren min (som fortsatt er en stor del av familien) i mammas mage, rundt 20 uker gammel, søndag ble jeg selv lagt inn, men alt gikk bra og ingenting var galt..
Så alt skal skje på en gang, uansett...

Godt og være på nett igjen ja, det kan jeg tenke meg!!

Velkommen tilbake i allefall, klemmer fra Nibe og lillegutt 36+1/36+6:baby:

amor
12-08-2002, 19:52
Hei Tuneland:)

Har bare lyst til å sende deg e:p og en god klem jeg og ønske deg noen fine dager fremover nå.

Det er så trist når sånn skjer som du forteller om. Blir full av tanker når man blir minnet på at det faktisk skjer skjer at noen mister såpass langt ut i sv. skapet. :leiseg:

Hyggelig å se deg her inne igjen vennen:findag:

Stini
12-08-2002, 20:05
Kjekt å høre fra deg igjen!:)
Jeg må innrømme at jeg er litt sjokka selv her jeg - kjenner meg heller ikke igjen.
Tror nesten jeg likte det gamle designet best?!
Men det kommer vel kanskje av at jeg nå har vært her inne i over 2 år!
Livet er uforutsigbart og skjørt ja... :(:(
Det fikk jo jeg kjenne selv på kroppen i fjor da Selma døde i magen min i uke 34.
Tankene om at det kan skje igjen er det hver time av dagen nå - det er nervepirrende. Så nå gleder jeg meg til å få alt overstått.
Det er heldigvis ikke lenge igjen for noen av oss:D

Kjekt å høre fra deg!

Klem fra Stini & Lille Håp :baby: 35+1