PDA

Vis full versjon : Gravid visst

Whoops
22-08-2006, 18:17
Oisann, er visst gravid igjen. Ikke planlagt. Hadde ett ønske om ett barn til, men ikke så tett etter forrige. Er i novemberklubben på NM til vanlig. Lettere sjokkskada nå, selv om jeg begynte få mistanke for noen dager siden. Igår tok jeg en CB som jeg med veldig god vilje kanskje klarte å se en antydning til skygge på. Idag er det ingen tvil. Kom svak strek før kontrollstreken var på plass, og ble sterkere og sterkere etterhvert som minuttene gikk. Syns den var overraskende sterk til å tilsvare svangerskap uke 3+3 bare, ifølge babyverden sin terminkalkulator. DPO 9 tror jeg. Jøje meg!

Mye kan skje framover...

Krissie
24-08-2006, 20:21
Du går spennende tider i møte, skjønner jeg! :)
Gratulerer så mye med lille spiren!

Uregistrert
31-08-2006, 13:30
Da er vil jeg også melde meg inn i klubben for skapgravide:)

Jeg er i slutten av 30 åra og har en sønn født i des. 04. Han er forøvrig et resultat av prøverør, (3. etter 6 års prøving)
så at jeg kunne bli gravid av meg selv kom som et gledes sjokk på meg.

Lille mirakel har foreløpig termin 28 februar, men tror den blir flytta litt tilbake, for jeg har jo allerede begynt å få mage jo:)

Lykke til alle sammen,

Jeg gleder meg til å komme ut av skapet:)

heidi69
31-08-2006, 13:44
feil plass

heidi69
31-08-2006, 13:49
:) :)

Uregistrert
31-08-2006, 13:53
Da er vil jeg også melde meg inn i klubben for skapgravide:)

Jeg er i slutten av 30 åra og har en sønn født i des. 04. Han er forøvrig et resultat av prøverør, (3. etter 6 års prøving)
så at jeg kunne bli gravid av meg selv kom som et gledes sjokk på meg.

Lille mirakel har foreløpig termin 28 februar, men tror den blir flytta litt tilbake, for jeg har jo allerede begynt å få mage jo:)

Lykke til alle sammen,

Jeg gleder meg til å komme ut av skapet:)

Beklager ble vist litt ivrig når jeg skulle annonsere min hemmelig het. Skulle jo vært i den klubben for hemmlig gravide.
Gratulerer med spiren din og lykke til med svangerskapet------

Celine76
11-10-2006, 19:27
Gratulerer så mye.