Vis full versjon : Menssmerte og farget utflod?
Har hatt det i en ukes tid nå, er 4+1. Menssmerter som noen ganger er ganske sterke, så det kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk. Har hatt litt brun/rosa utflod, veldig lite, ser kanskje mer ut som "utvannet" utflod? Kommer bare litt på papiret av og til når jeg har vært på do.
Er redd for at det ikke skal gå bra med lille spiren min, noen som har opplevd noe lignende og kan fortelle meg at det gikk bra med dere?
Jeg har også hatt mye menssmerter og økt utflod. Tror dette er helt normalt. Det har roet seg hos meg nå.
Åh, godt å høre at der er flere! Har roet seg litt med meg og, men det er litt for tidlig til å håpe at alt vil gå helt bra. Om noen dager håper jeg den smerten har gitt seg.
Takk for litt håp :klem:
cathrine21
23-08-2006, 22:38
jg hadde dette fra uke 4 til 14
bare etter do besøk.vært på ul 3 ganger er nå 17 uker på vei så alt gikk ra her.
Veldig betryggende å høre! Jeg kjenner jeg begynner å glede meg så mye, hadde det gått den gale veien nå hadde jeg gått rett i kjelleren..
Takk :klem:
solveig24
31-08-2006, 16:07
jeg hadde rosa utflod utvannet frisk blod, ¨når jeg gikk på do, heldigvis går det bra med den lille
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.