Vis full versjon : 9+6 og ingen symptomer...
Bortsett fra for 2 kvelder siden når jeg ble kvalm, har jeg ikke merket noe som helst tegn på graviditet på lenge, 1 uke eller mer. Hovrfor????
Hvordan hadde/har dere det sånn rundt 8-10 uker? trodde det var noen uker til at symptomene skulle forsvinne? Legen sa forøvrig på kontroll at jeg ikke var noe lenger på vei (han regnet da at jeg har termin 4 dager før, altså 10+3 idag).
Kanskje jeg bare er en veldig heldig jente som slipper å være dårlig..?
Jeg har heller ikke så mange symptomer lenger - bortsett fra ømme bryster. Skal til legen på mandag og håper hun kan si at det er sånn det skal være. Er ikke alt veldig individuelt da? Jeg håper i hvertfall det. Da kan vi jo i såfall si at vi er heldige som ikke har så mange plager (bank i bordet!!) ;)
Klem, Zurufa (10+3)
Tidl. bruker
29-08-2002, 14:20
Jeg har heller ikke så mangen symtomer igjen bortsett for trøtthet.
Cazandra
29-08-2002, 14:30
Blir mindre og minder her og!
Har litt kvalme om morgene og trett om kveldene og hissig!
Voksende pupper da;)
Du er nok bare veldig heldig du:kidoki:
10+3
Sniker meg innom fra april-klubben... jeg er 7+3 i dag, og på 7+1 på ettermiddagen merket jeg faktisk at symptomene avtok! Dvs at hodepinen forsvant, og jeg må ikke lenger spise hele tiden for å unngå kvalmen. Etter å ha lest mye her inne om MA er jeg jo litt bekymret. SA er det iallfall ikke, har ikke blødd en dråpe på to uker. Puppene er heller ikke like ømme om morgenen. Vet at det er vanlig at symptomene "forsvinner" etter uke 11-12, men det er jo fire uker til! Noen som vet hvor vanlig det er med MA? Trodde det skulle være ganske uvanlig, men leser jo om det overalt...
Meg, håper du får litt symptomer igjen snart, ellers er du vel så langt på vei at du skal kunne høre fosterlyd, eller?
Klem fra I am
Det er veldig forskjellig hvilke tegn en har. og som regel så varierer tegnene fra dag til dag. Hos meg er nesten ingen dager like:uff: Men jeg kjenner at jeg er i litt bedre form nå enn tidligere.
:findag:
Marianne28
29-08-2002, 16:10
Jeg var også redd slik som du. Var hos legen når jeg var 8 + 3 og lgeen sa det var helt normalt at tegnene kunne avta. Jeg følte da at jeg ikke lenger var så uvel og puppene var ikke like ømme. Jeg hadde en MA i mai så det var derfor jeg ble stresset når tegnene ga seg. Men alt står fortsatt bra til. Var på ultralyd på onsdag og da var jeg 10 + 4 og da når jeg hostet våknet babyen og prøvde og snu seg!! SPRØTT!!!!!
Så slapp av - nyt livet. Dette går nok helt sikkert kjempefint
Hilsen Marianne
Puster litt mer lettet ut...
Tusen takk for svar alle sammen, jeg får bare smøre meg med tolmodighet, skal til tidlig UL 10. sept. Da får jeg svar.. Men jeg drømte om det i natt, da sa legen til meg at det var dødt, prøver å riste den ekle følelsen av meg. Skulle ønske jeg aldri hadde hørt om MA, før jeg gikk inn på disse sidene visste jeg bare om SA, og da merker man jo når det går galt.
NEI - slutte å bekymre seg! I slutten på mars 2003 SKAL jeg nemlig:birth:
Meg
Hei meg!
Jeg er gravid med tvillinger, og har hele veien hørt av alle leger og jordmor jeg har vært hos, at jeg kommer til å få DOBBELT opp med symptomer og kvalme.
Har ikke merket at jeg er gravid omtrent jeg. Eneste er at jeg er mye trøtt og puppene har blitt større og det kom råmelk av de i uke 10*s*
Men ikke vært kvalm, omtrent ikke kjent stikkinger, ingen verdens ting.
Jeg er på ultralyd hver uke, men må innrømme at dersom jeg IKKE hadde vært det, så hadde jeg nok vært mer bekymret for at jeg har så lite symptomer.
Hør med moren din, event. søsken som har vært gravide. Har de hatt mye symptomer? Dette er svært arvelig fra mor til datter. Min mor fødte 5 jenter uten å engang merke at hun var gravid omtrent.
Så vi bør nok ansè oss som veldig heldige som slipper "billig" unna, spesielt jeg.
Beate, 11+5
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.