Vis full versjon : Mens smerter heile tida
m@mm@sjent@
27-08-2006, 12:07
:gruble: Har mens smerter heile tida, men det blør ikkje noe.. skal det være slik ? Det verker og i kroppen min.. føler meg tung, trøtt og dårlig :gjesp:
Ja, det er helt vanlig. Jeg har også hatt det, med meg kom det litt farget utflod og. Nå har det begynt å gi seg, igår var det ikke så mye menssmerter lenger og i dag har det vært lite så langt. Er 4+5. Det går nok bra :jupp:
m@mm@sjent@
27-08-2006, 12:34
Takk for svar Kamille, godt at det er nokon andre som ein kan spørre. :jupp:
Ja, tror det er helt vanlig. Jeg hadde menssmerter i begynnelsen av svangerskapet og følte at mensen kunne komme når som helst. Det varte vel til rundt uke 6.
m@mm@sjent@
27-08-2006, 13:33
Hei, korleis fekk du slik fin januar knøttene .. ønsker meg ein slik til april.. finnes det ?
Hei, korleis fekk du slik fin januar knøttene .. ønsker meg ein slik til april.. finnes det ?
En klubblogo er noe terminklubben stemmer fram som regel etter at alle i klubben har passert 12 uker. Dere i aprilklubben blir nok å gjøre det samme etterhvert.
Tinkerline
27-08-2006, 15:33
:jupp: Vi skal lage oss en sånn men har ikke bestemt no navn ennå:blunk:
Joda,jeg har også mensen-smerter omtrent hele tiden....føler meg øm og tung men det går seg til når vi kommer lenger uti svangerskapet!
Elisabeth30
28-08-2006, 08:34
Jepp, har hatt masse mensmerter i et par uker nå. Har også vært litt bekymret, men synes å huske at det var slik sist også. Var like spent hver gang jeg gikk på do på om det var noe blod der, men det gikk bra.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.