PDA

Vis full versjon : Trøtt

Maine
29-08-2002, 12:05
Hei

Jeg har lest at det er normalt å være trøtt de første tre månedene i svangerskapet, og at man blir mye trøtt på slutten. Jeg har også lest at de tre månedene i midten føler man gjerne ekstra energi.

Dette stemmer ikke hos meg. Jeg har nesten ikke energi, og er trøtt hele tiden. Jeg arbeider 100% og det går greit selvom jeg sitter å gjesper heler dagen. Når jeg kommer hjem fra jobb har jeg ikke oversjudd til noe annet enn å legge meg på sofaen, sover gjerne litt til og fra iløpet av kvelden. Jeg legger meg tidlig og sover hele natten (oppe en gang på toalettet). Føler meg likevel ikke utvilt.

Jeg tar vitaminer, jern og drikker masse vann.

Jeg er andre som kjenner seg igjen?

Hilsen Maine (21+3)

Puffen
29-08-2002, 12:34
var ikke så trøtt i begynnelsen bare kvalm og uvel.Deilig og ikke være kvalm. Men nå er jeg trøtt og forferdelig sliten. orker ingenting nesten jeg... Kansje det er varmen? Gleder meg til det blir gråvær ute og kjøligere. Det har jo så vidt begynt og bli kjøligere i lufta nå.
Pga smrter etter skader(hart skadd i ulykke for 2 år siden) så hadde jeg jo ikke noe særlig overskudd fra før av da. Men man får vel bare blåse i overskuddet da ikke lett men.... det er jo så mye glede ved og gå gravid. Endelig en god nyhet etter mye dårlige.....
Hilsen prøver og være opptimist. (men alikevel

:sover: kan ta overhånd)

Lillegull
29-08-2002, 15:43
Jeg er stuptrøtt hele tiden. Faktisk så ille at jeg begynner å bli litt deppa av det, for jeg føler at livet mitt bare er jobb, soving og opppussing (Vi holder fortsatt på å pusse opp etter at vi flytta).

Legen nevnte at jeg kunne få 25%sykemelding, men jeg følte at det ble for feigt liksom. Istedet sitter jeg og svimer og leser her på nettet, og er nok nokså lite produktiv på jobb.

Så godt å høre at fler er trøtte og slitne!

;)