PDA

Vis full versjon : Tror jeg blir gaaaal!

Minin
29-01-2003, 00:10
Jeg er 38 uker på vei.
Folk maser hele tiden på om det blir noen baby snart....
Svigermor ringer flere ganger om dagen, og spør om jeg har begynt å kjenne noe. Folk vi kjenner, ringer og spør om det har blitt noe.....

Føler nesten en slags press jeg! Blir nesten litt stressa og sint på babyen fordi den ikke vil komme ut (...enda jeg ikke burde bli det...) Blir vel litt preget av alle som maser.

Når jeg hører om folk som har fått baby, blir jeg nesten litt sjalu - enda jeg ikke er av den sjalu typen!

Hva skal jeg gjøre for å prøve å roe meg ned, og ikke tenke så mye på fødsel?? greier jo ikke å tenke på annet om dagen, og går hele tiden og kjenner etter om jeg kan kjenne no som ligner på rier....

Jeg blir gaaal!

charlie
29-01-2003, 09:52
...det er da to uker igjen av svangerskapet - jeg syns de kan gi deg litt fred!

svigermor vil vel være en av de første som får vite det når ting er i gang. hvis du syns det er stressende er det jo lov til å si det, og at hun vil være en av de første dere kontakter.

stakkars bebis, da, som har så mye press på seg allerede før den blir født! :D

:findag:

Ellinor Dyveke
29-01-2003, 12:59
:uff:
Skjønner akkurat hvordan du har det!!
Da jeg skulle ha nummer to var jeg veldig stor veldig lenge, og det var jo da en kilde til at folk hver eneste dag i fire måneder spurte om ikke jeg skulle ha snart, når kommer den, når er terminen, og den aller verste var : Du kommer til å sprenges snart!! det er ikke mulig å bli enda større... Er du sikker på at det ikke er to?????:sover:
Jeg holdt på å bli NUTS!!
Men det er vel bare å tørke et smil i fjeset og si : nei jeg kjenner ingenting, og jeg tror det blir lenge til! Tror helt sikkert jeg kommer til å gå over tiden!!:D

:klem: Ønsker deg og :baby: lykke til!! Den kommer når den er klar, det er det ingen tvil om :)

Vinga
29-01-2003, 13:05
Sjalu på de som har fått baby? :uff: Du kan ikke ha det så greit akkurat nå.

Jeg tror du bare må si ifra at du ikke vil ha noe mas. Ringer de (familie/venner), så si at du sier fra når noe skjer; og be dem slutte å mase.
Respekterer de deg, så vil de rette seg etter ønsket ditt også. Dette er ditt svangerskap, og det er du som trenger å hvile og slappe av nå rett før fødselen!...

Jeg er i uke 39, og har også merket at enkelte begynner å mase.. ;) Men synes det er bare koselig. Kanskje fordi jeg ikke er utålmodig og absolutt vil føde enda... Hadde jeg vært drittlei, hadde jeg nok gått på veggen jeg også. :p

Du får ha lykke til de siste ukene (dagene?)!!

Anelska
30-01-2003, 14:12
Dagens tips: Trekk ut telefonen!! ;)

Det gjør jeg både titt og ofte!!!:D Fungerer utmerket! Vil de noe VIKTIG så når de meg på mobilen!