Vis full versjon : Graviditetssymptomer....
Unregistered
29-01-2003, 12:27
Lurte bare på om noen av dere som allerede er gravide kunne fortelle meg litt om symptomer.... Vet jo hva bøkene sier om dette, men vil gjerne høre deres erfaringer......
Venter IKM fredag, og har utrolige menssmerter nå, men ingen mens foreløpig.....Har hverken ømme bryster eller noe enda...
Så jeg tror derfor egentlig ikke at det er klaff for meg nå, men håper så inderlig allikevel......
Klem fra Håpefulle meg.....
Tidligere Bruker
29-01-2003, 14:57
Mine første tegn var blødende tannkjøtt, mensmurringer, ømme pupper, litt kvalme, trøtt, og at jeg måtte tisse ofte. ;)
:mervink:
Mine tegn startet med uteblitt mens, kvalme om morningen, ømme bryster og generelt tempramentsskifte til det værre. Også magefølelsen som bare sa at: Hei du Line, nå er du gravid ! Testet positivt samme dag som jeg skulle hatt mensen.
Jeg hadde veldig sterke menssmerter, men ingen mens som kom. pluss at brystvortene var såre (vanligvis var selve brystene ømme). Ellers: tror jeg tisset mye, men husker ikke helt....
Klemz
Sånn umiddelbart hadde jeg ingen symptomer, annet enn uteblitt mens. Jeg hadde som du mensmurringer, akkurat som om mensen kom, men den kom altså ikke. En uke senere forsvant matlysten, og jeg var småkvalm hele tiden. To uker senere (uke 6) kom kvalmen for fullt, sammen med ømme bryster, svimmelhet og stivere ledd.
Jeg hadde mensmurring, super ømme pupper og måtte tisse hele tiden! Trodde jeg hadde urinveisinnfeksjon.....:p
Chickxsy
01-02-2003, 01:41
Jeg var drit sliten hele tiden og sov masse... selv det som vi tror er ca. ved 3-4 ukers tid. I tillegg ble jeg dårlig av alkohol (1/2 glass vin), så vi begynte vel å ane litt... Og da mensen ikke kom tok vi en test som var så blå på begge stripene at det var ikke sjans å ta feil nei!! :p
Jeg ¨å hadde/har mensmurringer, ømme bryster, må på do hele tiden, kjempe tørst også er jeg SÅ trøtt
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.