Vis full versjon : Hvor kan jeg få ul NÅ????? (HASTER)
Tingeling
29-01-2003, 13:44
Nå klarer jeg ikke mer. Er bare nødt til å få utført en ul og det må skje i dag. Aller helst NÅ.
Noen som har fått ul på dagen? Jeg jobber i Oslo.
11+1
nasse nøff
29-01-2003, 14:02
Prøv å ringe til det sykehuset du tilhører, eller til legen din.
Tidl. bruker
29-01-2003, 14:04
Hvis det er en medisinsk årsak kan du jo bare ringe jordmor/lege/fødeavd/sykehus. Sist jeg var gravid og hadde en blødning fikk jeg UL på dagen på sykehuset. Hvis det er andre årsaker må du vel prøve å ringe private klinikker som utfører UL. Jeg vet at Byporten og Oslo City har leger som gjør det, kanskje Volvat?
Jeg fikk time på dagen hos Doctors-gruppen på OsloCity/Byporten. Det kostet 700.
Majorstuaklinikken vis a vis Majorstua T-bane.
Tingeling
29-01-2003, 14:31
Takk for tips alle sammen. Dette er kun et utfall av totalt hysteri med tanke på to sene aborter i augustklubben. Så jeg tror ikke at sykehuset hadde stilt opp.
Fikk time om en time på Majorstuaklinikken. De andre hadde ikke time før i morgen (og det er jo alllllllt for lenge å vente).
Krysser alt som er å krysses.
11+1
Skjønner deg veldig godt Tingelig :stakar:
Syns du skal ta deg en tur til jordmor, eller kanskje helst legen din, og spørre om å få høre hjertelyden. Hvis dere finner den så hjelper det vel??
Men hvis dere ikke finner den (så trenger det jo absolutt ikke å være noe galt), men da klarer du helt sikkert å overtale legen din til å sende deg til UL på ullevål. Be han stå på, så får du time på dagen. Der jobber de døgnet rundt, men du må ha henvisning.
Lykke til!!!!
:klem:
Altså... du er redd fordi andre er redde? Jaja.... Må være slitsomt egentlig å gå rundt å være så redd. Jeg mener... skjer det så skjer det, er jo bare naturens gang daaah. Mener ikke å være slem eller noe, kanskje dette kan missforstås... Men jeg synes bare man kan slappe av og være litt mere naturlige!
Tingeling
29-01-2003, 21:22
Ikke redd fordi andre er redde, men redd fordi jeg har hatt 2 SA i høst og fordi to i min terminklubb har hatt MA etter uke 12.
11+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.