PDA

Vis full versjon : Polyannas helg..

Polyanna
12-08-2002, 16:22
Hei jenter.

Jeg rakk akkurat å skrive et skikkelig syte-og-klage-innlegg her på fredag før forumet gikk ned, så for de som leste det så vet dere at jeg klarte å slite meg fullstendig ut på en ca. 5 timers arbeidsdag....:p Har brukt hele helgen til rekonvalesens, med først en roooolig løse-opp-i-musklene svømmetur i Frognerbadet, og så tur på stranda etterpå på lørdag, og bare sløving på søndag.

Det gjorde underverker, for i dag er jeg mye mer pigg. Men det er godt man snart skal ut i permisjon, ja!:)

Jeg var såpass sløv at jeg ikke fikk pakket bagen engang, sånn som jeg hadde tenkt, men det blir vel i løpet av uka.

I dag og hver dag tom. torsdag skal jeg på Yoga for gravide sammen med en venninne. Gleder meg, men er litt nervøs også. Er til vanlig stiv som en stokk, og ikke akkurat bedre nå.... Syns uttøyningene på en vanlig aerobictome er ille nok sånn når jeg ikke er gravid, jeg.....:uff:

Kommer tilbake med rapport i morgen om hvordan det var.:)

Ellers er Polymannen endelig bedre, stakkars, men huff, han var ikke mye tess i forrige uke nei! Vi måtte le på fredag da jeg lå som et slakt i sengen og Polymannen luntet rundt med hengehode og dødmannshoste og lagde Torosuppe til meg.... Litt sånn den blinde leder den halte, eller hva det heter... :lol:

:findag:

Tuneland
12-08-2002, 16:30
Heisann Polyanna!:)

Så godt å høre at du her kommet til hektene igjen - jeg har ikke fått med meg "syte-innlegget" ditt, men kan tenke meg du var sliten ja. Jeg blir sliten av ingenting for tiden kjennes det ut som...

Har Poly-mannen vært syk også? Huffda, bare elendigheta hos dere da? Enda godt det går bra nå!:klapp:

Kos deg på yoga'n - gleder meg til referat!

Klem, Tuneland 33+6

Robyn
12-08-2002, 16:31
Hei Polyanna! :)

Syns jeg ser dere... den ene syns mer synd på seg selv enn den andre...:lol:

Godt at du fikk slappet av i helgen og føler deg bedre nå.

Yoga høres spennende ut, men vet ikke helt om jeg hadde klart å få til noe der nå. Hadde vel vært en grasiøs elefant på yoga, ja. :p Du får komme med rapport, og vær forsiktig så du ikke strekker noe!

Klem fra Robyn, 35+1

Vimsen
12-08-2002, 16:31
Og vi VEt jo hvor syke menn kan bli ! :lol:

Ikke overanstrenge deg Polyanna-vennen :nuss:

Klemmeer
Vimsen + Frida
T-22

Nibe
12-08-2002, 17:29
Ja yoga og slike ting... finnes ikke her det:bonk: bor sånn på landet vøtt:uff:
Syke mannfolk kan jo være slitsomt nok det, eller hva?
Sett reklamen på Tv2, om han som ligger i sengen og roper på damen sin???
Det er tro lkopi av min Kay:blush:
Heldig om Polymannen ikke er slik da..
Gleder meg til referat om Yoga

:klapp:

Nibe og lillegutt 36+1/36+6:baby:

Linmom
12-08-2002, 17:34
Å være nede for telling blir virkelig dramatisk i disse gravi-tider... jeg tok helt av i går ; med masse tårer og triste tanker... følte meg heeeelt på bånn; men i dag er alt bedre:p -heldigvis!!!
Håper Polymannen holder seg frisk nå da.. og at du holder deg borte fra stressfaktorer som ikke gjør deg godt. Jeg føler at det er nok bare å være nå, altså. Hadde IKKE fiksa jobb..

:klem: fra