Vis full versjon : bekkenet eller ?
Sitter her og er litt usikker på om det er bekkenet mitt som har begynnt å krangle eller om det er noe annet. HAr mye smerter i korsryggen som slår ned i rompa, på siden og litt ned låret. Det er vondt når jeg sitter, står og noen ganger når jeg ligger. Det er vondt å gå men løser seg noen ganger hvis jeg går mye eller så blir jeg værre. Kan dette være bekkenet? HAr hatt noen omganger med låsning i hofta de siste ukene men lurer litt på om bekkenet tuller også.
Siden dette er det første svangerskapet mitt vet jeg ingenting om dette, er det noen som kjenner dette igjen?
solstrålen
12-09-2006, 09:04
Er det bare på en side det stråler nedover foten? Jeg fikk beskjed av legen at jeg hadde rett og slett en muskelknute i lårfestet, og jeg har samme smertene som du beskriver. Jeg fikk vite at det ikke var noe jeg kunne gjøre...:stønn: Om dette stemmer vet jeg ikke. Jeg har mer tro på at det er bekkenet, men ikke direkte bekkenløsning.
Håper du blir bedre. Jeg ville nok tatt en tur til legen uansett. Kanskje du blir sendt til fysioterapaut for behandling. Alle leger er jo ulike..
Jeg får muskelknuter av min bekkenløsning, fordi jeg er så anspent og bruker musklene annerledes når jeg har vondt enn til vanlig.
Ja, det kan høres ut som du har bekkenløsningsplager. Kom deg til en fysioterapaut eller manuell terapaut med peinling på emnet.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.