Vis full versjon : Klørne vokser!
Er det flere som har merket sterkere negler i det siste? Jeg har alldri hatt særlig lange negler men nå har jeg nesten diva-negler!
Diva-pupper også nesten... merkelig hva som skjer i kroppen for tiden...
Samme her! For et par år tilbake hadde jeg sterke fine negler. De to siste årene tok de til å flise seg opp og det er med glede jeg konstaterer at de sterke og fine neglene er tilbake igjen. Ellers legger jeg lite på meg enda jeg spiser mer, uten at det bekymrer meg. Bare puppene og magen vokser så langt.
:mervink:
16+0
Det har jeg egentlig ikke tenkt på, men når du sier det...mine pleier å flise seg opp eller knekke, men det har de faktisk ikke gjort på leeenge.
Men større pupper må jeg visst vente lenge på....når merket dere andre at de ble større??
Samme her! Forrige gravididet var det bare flising og myke negler; nå gror de som bare det. Det gjør puppene også...som om jeg trengte det! Nå må det nok handles litt nytt undertøy snart. ;)
stratos & nr.2 17+4
Merket at puppene vokste ganske tidlig... uke 7-8 eller no. Forrige graviditet vokste ikke puppene i det hele tatt før jeg fikk melkespreng på sykehuset. Er vel forskjellig fra person til person og fra gang til gang. Men jeg husker at neglene ble sterkere forrige graviditet også.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.