PDA

Vis full versjon : En tråd for oss som er litt redde for å miste

Nenemor
14-09-2006, 16:36
Lagde denne tråden jeg, er kanskje flere som har mistet før og som er reddef or at det skjer igjen.....skriv litt her da hvis det kan hjelpe.
Jeg har endatter på 18 mnd som kom 4 mnd for tidlig og har 7 abborter før henne. Nå blir dette et risikosvangerskap som følges nøye opp med leger osv. Jeg blir ekstremt kvalm og har tidligere blitt lagt inn på sykehus pga dette...men håper de får medesinert meg for dette denne gangen. Skriv litt da vel hvis det er noen tanker der ute....:jupp:

Septembermamma 2002
30-09-2006, 23:24
Oj oj, du har ammen ikke hatt enkle svangerskap, nei. Hvordan går det med deg nå? Krysser fingrene for at denne gangen blir annerledes, og du får gå helt til termin.

Nenemor
01-10-2006, 12:45
jeg er utrolig kvalm vært inne en tur på sykehuset allerede. Men tenker mye på det å event miste.

Septembermamma 2002
01-10-2006, 14:25
Hvor langt på vei er du nå? Huff, ikke noe særlig når svangerskapet blir sånn. Da blir det 9 lange måneder!
Jeg har ikke vært i nærheten av så ekstremt rammet som deg, men med 3 SA'er, Mathias som måtte taes ut litt tidlig med KS pga morkakesvikt og en mor som har to dødfødsler pga. morkakesvikt, har jeg også hatt ett svangerskap der jeg ikke har kunnet ta for gitt at ting går som det skal, og det er fryktelig slitsomt.
Jeg er nå 28 uker på vei, og begynner å slippe skuldrene litt ned nå. Har UL annenhver uke sånn at skulle veksten stoppe, så får de gort noe med det. Foreløpig ser alt veldig bra ut, og om bare to små uker er jeg over på 30 uker. Da er det ikke SÅ ekstremt høy risiko om de så må forløse...