PDA

Vis full versjon : Hvordan bli kvitt kvalmen??

Maremor
29-01-2003, 19:23
Hvordan bli kvitt kvalmen som blir verre for hver dag. Med ei lita ei på 8 mnd. så gjør jeg mye for å bli kvitt denne kvalmen.

Alle tips og råd mottas med takk:)

Tidligere Bruker
29-01-2003, 21:04
Urizal, ingefær tabletter skal visst være til god hjelp for noen.
Fåes kjøpt på helsekost. ;)
Jeg sutta på sitron når kvalmen var på det verste. ;)
Var surt ja, men det hjalp. ;)

Ellers hjelper det for noen å spise kjeks, drikke faris... + + +
Finnes nok mange god kjerringråd mot kvalme.;)

Lykke til. Håper den gir seg snart. :)

:mervink:

Tidligere Bruker
29-01-2003, 21:05
Og du. ;) Datteren din er født samtidig som min Julian. :hjerter: Han er også født 30 mai-02. ;) Så vi får også to tette, + vi har 4 barn utenom det også. ;)

:mervink:

mayani
29-01-2003, 21:27
Jeg har noen veldig gode råd til deg. Jeg er nå gravid med mitt 4. barn og jeg var i mitt første svangerskap fast okkupant på toalettet i 9 mndr. Så jeg lovte meg selv at det aldri skulle skje igjen. Jeg tok kontakt med homeopat da jeg ble gravid med nr 2, og fikk utrolig hjelp. Ingen kvalme resten av svangerskapet, det samme gjorde jeg med nr 3, og kvalmen forsvant den. Nå i mitt 4. svangerskap prøvde jeg akupunktur, dwet var også utrolig effektivt og jeg har hatt et kjempefint svangerskap så langt, (bare 3 uker igjen) Jeg er en av de som utvikler ekstrem savngerskapskvalme og var innlagt i mitt første svangerskap for å få i meg næring. Jeg vet hva du går igjennom og det er helt forferdelig, homeopati og akupunktur er noe som kan hjelpe, så det er virkelig verdt et forsøk. En ting du må huske: bruk kun godkjente homepater og akupunktører, de er merket, og står på gule sider.

Jeg ønsker deg virkelig lykke til, og håper du får bukt med problemet.

Maremor
30-01-2003, 00:21
Tusen takk for svar. Skal ringe homeopat i morgen og forhøre meg litt om svangerskapskvalme. Når jeg var gravid med Maren kastet jeg opp i alle 9 mnd. og var også innlagt på Gyn med hyperemesis. Det var skikkelig pyton!!

Jeg trodde og håpte det skulle bli bedre med no 2 - og har nok også glemt litt hvordan forrige svangerskap var :uff: men nå blir kvalmen verre for hver dag.
Med ei lita ei i huset som er baby ennå så forsøker jeg alt for å være i topp form om dagene slik at jeg får kost meg skikkelig med henne :)