PDA

Vis full versjon : vurdering til keisersnitt.. Haster litt...

Veslemøy
20-09-2006, 11:59
Når er det vanlig å komme inn til vurdering av keisersnitt??
JM har sendt brev til sykehuset for lenge lenge siden, med annbefaling om at keisersnitt er det beste for meg...
Ringte sykehuset for 14 dager siden og da mente kontordama at det er lang ventetid for å komme inn til en fødselslege.. Opptil 6 mnd.. :dåne:
Da kan de jo bare glemme det for innen den tid er jo bebisen født for lenge siden jo.. :gruble:
Så hva skal jeg gjøre nå da????

Janne
20-09-2006, 20:33
I alle dager da - 6 mnd ventetid? Hvilket sykehus skal du til? Hvor langt er du kommet i svangerskapet da? Du må jo bare ringe igjen og mase på å få en time, det går ikke an å operere med sånne ventelister. Hørtes rart ut.
Selv sogner jeg til Ullevål og det tok vel noen uker før jeg fikk time hos fødselslege ang keisersnittsamtale, men det var ca 3 uker å vente - ikke mer.
Nei, ring igjen du og ikke gi deg før du har fått spikret en avtale innen nærmeste måned iallfall, hvis du kan vente så lenge. Evt be fastlegen din ringe dem og kreve en time. Uhørt spør du meg.:stønn:

Riktig lykke til!!

Pimboli
21-09-2006, 22:12
Jeg var hos jordmor i forrige uke, og skal på fødselssamtale neste uke :jupp: Ring og mas på dem :gruble:

Veslemøy
21-09-2006, 22:28
Jeg har termin 3.desember så det haster jo litt..
Det som har skjedd er at de ikke hadde lest brevet fra JM, de gikk ut fra at det var en vanlig time til gyn. for underlivsundersøkelse eller noe..
Så de skulle prøve å finne en time til meg innen nov..
Så skal ringe å mase på dem hvis jeg ikke har fått noe innkalling etter helga..