Vis full versjon : mammaklær??
Heisann! Jeg er gravid,og lurer på om noen vet hvor man kan skaffe seg billige mammaklær?finnes det f.eks noen kataloger(postordre)hvor man kan bestille det?jeg er 16 uker på vei forresten.Håper inderlig noen vil svare meg.
Hilsen fra Hilde:-):findag:
Gå til nærmeste H&M! Sikkert ikke samme kvalitet som på Svangerskapet og andre litt dyrere butikker, men jeg synes de har mye fint.
Har kjøpt meg olabukser og tunikaer, t-skjorter og singlets der, og er veldig fornøyd.
Ellers så har de et lite utvalg i H&M-katalogen, men det var ikke mye.
Det fins noen kataloger med bare mamma klær men det er grusomt dyrt så en kjole til nesten 1000kr.
Så ta og stikk innom H&M du...Forestten Ellos har noe mamma klær men syns ikke de er noe...
Det er jo faktisk en del på BB ( Big and Beautifull) som også er kjempe ok for gravide og bruke. Det er også på H&M.
Steinbukk
02-09-2002, 13:39
Hei
Forsøk denne (http://motherhood.com/home.asp?Media=Motherhood) linken.
Her har jeg laget meg ønskeliste som jeg nå skal bestille.
Har lagt inn 2 gensre, 2 langermet sweater, selebukse, 2 tøybukser, 4-pk truser string og 4-pk vanlig, magebelte, 2 t-shirts og 1 høyhalset pologenser
med frakt vil det komme på ca NOK 2000,-
Klemz fra Steinbukk
Steinbukk: Takk for linken! Der var det MYE fint! :kidoki:
:findag:
7+2 i dag!
Karianne
03-09-2002, 13:01
Har også kjøpt en del klær på H&M. Pene og billige, selv om det ikke akuratt er så mye å velge i.
Har en misstanke om at jeg ikke kan bruke disse klærne i hele svangerskapet. En bukse er på ytteste "hakk" allerede. Jeg er normalt str. 42, og har kjøpt mammaklær i L . Har ikke lagt på meg så mye, og det er over magen buksa strammer.
Buksene jeg har betalt i dyre dommer for på mammabutikk er mye romsligere over magen.
Hei alle sammen:)
Ville bare takke dere alle for mange gode råd og tips om hvor man kan få kjøpt billige mammaklær.Har nå bestemt meg for H&M,så får vi håpe jeg finner meg noen gode klær der som passer til min voksende mage:-)
Klem fra Hilde med :baby: i magen
Tidl. bruker
03-09-2002, 16:30
Tenkt å kjøpe meg mamma klær påH&M om 2 uker tid. Er da 16 uker på vei-
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.