Vis full versjon : utslag på
Uregistrert
23-09-2006, 17:59
Om man er ca syv åtte dager etter eggløsning og tar en digital eggløsningstest(CB) for moro skyld siden man hadde igjen en,og den gir utslag.
Hva i huleste betyr dette?Tappen er lukket,intet eggløsningsslim,og det nermer seg ikmdato.Jeg har hørt at det kan hende el ikke var når man trodde alikevel og at kroppen prøver å ha el på nytt,men jeg har overhodet ingen tegn på el bortsett fra den testen.Jeg har både prøvd lenge nå,og har barn fra før så kjenner godt hvordan det er når jeg har el.Kan dette indikere en graviditet?Jeg skal teste med gravtest om mensen uteblir,men det er enda noen dager til.
Bare lurer på hva dere tror eller har erfart jeg,og håper selvfølgelig at dette betyr at vi endelig har klart det.Håper noen har peiling.
Klem fra håpefull nå.
Har hørt at EL tester kan slå ut på gravidietet - men noen erfaringer har jeg ikke! (på en annen side vet jeg ikke om det var slik at dem "til slutt" slo ut på graviditet - altså ikke tidlig. Og 7-8 dager etter EL er jo veeeldig tidlig generelt å få positivt).
Hadde nok kjøpt meg en Gravidietets test hadde jeg vært deg - hadde nok ikke klart å vente til IKM :hehehe: Men jeg er super utålmodig og nysgjerrig jeg da :sparke:
Håper det betyr at det er en liten spire på gang!!
LYKKE TIL!
Jeg testet positiv nå bare 9 dager etter første gang vi hadde ubeskytett sex såd et er mulig, tatt 3 tester og alle var svake erdin svak?
Uregistrert
23-09-2006, 19:33
Jeg testet positiv nå bare 9 dager etter første gang vi hadde ubeskytett sex såd et er mulig, tatt 3 tester og alle var svake erdin svak?
Jeg bruker digitale tester,de viser enten positiv eller negativdet er ingen mellomting.Full bue med egg = el ifølge bruksanvisningen.
Men jeg tenkte også at et befruktet egg vill vel feste seg omtrent nå,neiskjønner ikke noe av dette,lurte bare.
Takk for svar.
hilsen håpefull enda;)
EL-tester kan brukes til å indikere graviditet, men er ingen garanti. Har personlig ingen erfaring med bruk av CBD til dette, men jeg har brukt andre EL-tester til dette formålet med godt resultat. Kan ikke se noen grunn til at det skal være noe annerledes med CBD, men kan altså ikke si det sikkert. Synes likevel det er lovlig tidlig å teste positivt, uavhengig testtype - det tidligste jeg hittil har hørt/lest om noen som testet positivt er 9 DPO.
Du sier du har prøvd en stund - dersom du ikke er gravid nå, ville jeg ha vært åpen for at du kanskje får EL senere enn du tror og revurdert tidspunkt for sengekos :blunke:.
Lykke til, husk å oppdatere oss etter du har tatt gravitesten :lykke: !
Uregistrert
24-09-2006, 19:24
EL-tester kan brukes til å indikere graviditet, men er ingen garanti. Har personlig ingen erfaring med bruk av CBD til dette, men jeg har brukt andre EL-tester til dette formålet med godt resultat. Kan ikke se noen grunn til at det skal være noe annerledes med CBD, men kan altså ikke si det sikkert. Synes likevel det er lovlig tidlig å teste positivt, uavhengig testtype - det tidligste jeg hittil har hørt/lest om noen som testet positivt er 9 DPO.
Du sier du har prøvd en stund - dersom du ikke er gravid nå, ville jeg ha vært åpen for at du kanskje får EL senere enn du tror og revurdert tidspunkt for sengekos :blunke:.
Lykke til, husk å oppdatere oss etter du har tatt gravitesten :lykke: !
Ser ut til at det faktisk ER EL alikevel ja.
Nå er plutselig alle tegn på plass,stikkninger og slim,hmm så da hadde jeg nok ikke EL for en uke siden alikevel da.Jammen flaks jeg tok den testen på gøy ,da er det sengekosen vi har nå som kan gi resultater,åå som jeg håper.
Syklusen har vel blitt noe forstyrret av at jeg har hatt en del sa dette året
tenker jeg,den var jo seks dager for sen forrige pp også,kanskje syklusene mine har tenkt å forbli lengre,er ikke rart at el kommer senere heller da.
Tar vel en test om ca to uker da,tenker jeg,om tante uteblir.
Tusen takk for svar:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.