PDA

Vis full versjon : de som gruer seg til fødselen

Karius
29-08-2002, 15:55
Hvorfor gruer du deg?

MayaM
29-08-2002, 18:45
Må innrømme at det lurer jeg også litt på....

cleo
29-08-2002, 21:14
Jeg både gruer og gleder meg til fødselen. Det jeg gruer meg til er rett og slett det jeg ikke vet. Redd for at jeg ikke skal takle smertene. Jeg har jo forstått at det gjør vondt, det sier seg jo selv når en tenker på hvor nurket skal ut..... Så det er rett og slett det ukjente jeg er redd for. Men jeg begynner også å bli klar......

K@trine
29-08-2002, 23:16
Jeg gruer meg jo selvfølgelig litt fordi alle sier at det er så vondt å føde, men smertene skal jeg alltids tåle. Det jeg gruer meg mest til er hvis det tar sååå innmari lang tid at jeg blir helt tappet for krefter og energi og bare har lyst til å gi opp.
Det var et alternativ du hadde glemt å ta med som jeg gruer meg til :eek:
Lykke til alle sammen :cool:
Klemmer fra BigMama 34+1;)

Inger
29-08-2002, 23:56
Hjelp fødselen nærmer seg......

Jeg gruer meg fordi det er så mye som er usikkert.
har sm termin 12\10 (er helt sikker på at den stemmer) og UL termin 1\11.....som er feil.
Da dette er mitt andre svangerskap vet jeg hva jeg ikke vil.
Forrige gang endte det med hastekeisersnitt etter 12timer. Og det vil jeg ikke en gang til. Nå har babyen lagt seg i sete leie og beg å sige godt ned i bekkenet:leiseg: Har ligget slik i 3 uker og har foreløpig ikke vist tegn til å snu seg.:uff:
Dersom babyen ikke snur seg må jeg ta keisersnitt, ønsker ikke dette da jeg brukte veldig lang tid på å komme meg forrige gang.
Jordmor sa at det er vanlig å sende den gravide inn på sykehuset i uke 36 for å forsøke å endre leiet til hode leie, men da alle går ut fra UL termin så kommer jeg jo ikke inn før i uke 39!!!! Og da er det jo mulig at babyen allerede har sklidd enda lenger ned???
:gal2: JEG føler ikke at jeg blir tatt på alvor når jeg er på kontroll.