Vis full versjon : Men hva med sånn joggevogn?
Lillegull
29-08-2002, 16:37
Nei og nei, nå blir jeg likevel revet med i barnevognsproblematikken! Hehe... Vi har bestemt oss for at vi skal kjøpe sånn "joggevogn" med 3 hjul, for vi elsker å være i skog og mark og jogger ofte sammen. Vi tenkte den kunne gjøre det lettere for oss å komme oss ut sammen når ungen er født. I tillegg trodde jeg at jeg måtte ha en vanlig vogn. (Duo eller kombi). Hva er det dere anbefaler meg å gjøre da? Og hvilken "joggevogn"??:???:
Hva med lufthjul på kombivogna? Vi har gått flere turer i gjørme og på is med vår "vanlige" vogn - uten problemer. Joggevogna vet jeg ikke hvordan er tilpasset spedbarn, men ser absolutt fordelen med sånne når man har litt mer sittende barn og ikke mer gidder å dytte så fælt. Selv om trehjulingene har en tendens til å velte (om man har mye i nettet) er de enklere enn noe annet å manøvrere.
Turer i skog og mark ... hva med bæremeis?
Lite informativt svar, er jeg redd. Men nå skrev jeg hva jeg tenkte på tampen av skoledagen med musikktimer surrende i hodet.
Quinny Fashion for å være mer presis. Den kan du snu mot deg, og jeg har tenkt å bruke voksipose med bæreplate som en bag i den. (Ryggen kan legges helt ned og fotstøtten tas opp) Du får jo også "dypvogndel" til 3 hjulingene dersom du foretrekker det. Jeg hadde brio kombivogn til førstemann, men etter å ha prøvd 3 hjulingene kunne jeg aldri tenke meg å kjøpe en så stor vogn igjen. Smak og behag selvfølgelig...:)
Tilla
Dessuten koster en Quinny Fashion (med bare sittedel) 2990,- :D, mens de andre vognen (kombi/duo) er temmelig dyre. Ekstra pluss...
Hei
Skal du virkelig bruke vogna i skog og mark, og jogge med den, bör du kjöpe en vogn som er gjort for dette.
Dem er mye lettere, har större hjul og er lagd for den typen av aktivitet.
Quinny og Tautonia for ex. er gjort for å holde seg på vanlig mark som en vanlig 4-hjuling.
Disse har tre hjul men kan sammenlignes med 4-hjulinger, men er ikke å anbefale å jogge med.
Skal selv ha en Quinny, men har ikke planer om å jogge en meter med den.:D
Sjekk rundt på nettet, prat med dem i butikken så du får rett vogn. Tror en del sykkelbutikker/sportbutikker selger slike joggingvogner.
Det kan nok hende du får ha en vogn til "vanlig" bruk ved siden av.
Freja 22+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.