PDA

Vis full versjon : Lillemei melder seg ut...

Lillemei
29-08-2002, 17:17
Så skjedde det jeg fryktet mest, og vi har mistet den lille i magen...:leiseg: jeg var 10 uker på vei..
Helga ble et eneste langt mareritt med leger og sykehus, konstatering av MA, kramper i magen, store blødninger og utskrapning. Det aller verste var at jeg to uker tidligere ble veldig bekymret da alle tegnene forsvant. Vi dro til privat UL hvor vi fikk se hjertet slå og fikk beskjed om at alt var i orden - og ble så utrolig glade. Men størrelsen på det døde fosteret nå viste at den lille antagelig døde dagen etter UL, og altså lå død hele den tiden da jeg var mest glad og virkelig trodde at alt skulle gå bra.
I helga gråt jeg mer enn jeg hadde trodd var mulig, men vi er heldigvis omgitt av skjønne foreldre og gode venner, så det går bedre nå. Og vi vet at vi kommer gjennom dette sammen. Så nå prøver jeg å se framover og få livet til å fortsette, så satser vi på å begynne prøvinga igjen når det nærmer seg jul.
Lykke til videre, alle dere! Håper jeg kommer meg inn hit igjen før dere flytter over til NM!
Trist og ulykkelig hilsen fra Lillemei :leiseg: :leiseg:

Zara
29-08-2002, 17:19
Vil bare si; trist og leit:leiseg: :stakar:

Meg
29-08-2002, 17:21
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lillemeg, så forferdelig trist. Har ikke ord, men det er godt å høre at du har mange rundt deg som støtter deg.

:stakar: :stakar: fra Meg

Lykke til når du skal prøve igjen.

tigern
29-08-2002, 17:23
Nå ble jeg lei meg :leiseg: :leiseg:

Godt du har mange som trøster deg:stakar: :stakar:

Håper du kommer fort inn igjen!!!

Cazandra
29-08-2002, 17:26
Nei og nei og nei:trist!:

Huff dette var kjempetriste nyheter joo :leiseg:

:stakar:
Håper du kommer sterkere tilbake og får en flott fin baby neste år :)

Krysse fingrene for deg:klem:

I am
29-08-2002, 17:30
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Nusse
29-08-2002, 18:30
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Dette var VELDIG triste nyheter, det er jo dette alle frykter. Håper du snart kommer deg tilbake på SM-sidene.

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Zurufa
29-08-2002, 18:36
Det er vanskelig å finne ord når sånne ting skjer, så jeg må bare si at jeg føler MASSE med deg og håper at det går bra neste gang. Glad for at dere har fantastiske mennesker rundt dere.

Kjempestor klem fra Zurufa :stakar:

Beate
29-08-2002, 18:37
Huff...:stakar:

Dette var forferdelig trist, lillemei....:(

Håper du snart er tilbake på snart mamma, og at du tar godt vare på deg selv framover.

Majen
29-08-2002, 19:10
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Nei, nei det er ikke sånn som skal skje... Ønsker deg alt godt framover. :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Majen og lilleknøtt :baby: 13+5

anita
29-08-2002, 19:31
Her kommer en :stakar: :stakar: :stakar: til deg.

LaLuna
29-08-2002, 23:49
Huff, så trist!
:stakar: :stakar: :stakar:

Håper du orker å prøve igjen!

Tidl. bruker
30-08-2002, 13:33
Huff jeg ble så :leiseg: og vil :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Lonestar
30-08-2002, 18:01
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Anja22
01-09-2002, 01:16
Når en abortere er det som regel en feil få fosteret, og det beste er at det dør. Det er harde fakta og uretferdig men.. Har selv opplevd det samme og eneste eg kan gjøre er å gi deg mangen:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Lillemei
02-09-2002, 12:28
Takk for støtte, alle sammen! Det går bedre med oss nå, selv om vi selvsagt har våre tunge stunder også, hadde jo gledet oss så veldig. Jeg vet jo at det er for det beste når slikt skjer, og at den lille antagelig var syk, men det er en liten trøst når man står oppe i det.
Men jeg prøver bare å forskyve alt jeg hadde gledet meg til litt lenger fram i tiden, for jeg har stor tro på at det skal bli vår tur en gang!
I dag er jeg tilbake på skolen igjen og skal prøve å komme igang her. Magen, som har vært ganske vond og sår, begynner også å bli bedre, så jeg håper å komme igang med trening til neste uke. Så livet går da videre..
Jeg er i hvert fall glad for at vi er unge og at vi har fått bevis på at vi er fruktbare, og gleder meg til å begynne prøvinga igjen nærmere jul - for vi gir oss ikke så lett!!
Hilsen fra Lillemei som fortsatt er veldig :leiseg: , men som har oppdaget at livet går videre og at det beste er å komme seg tilbake til hverdagen...og som lever på tanken om at vi en dag skal få en :baby: i armene.

eirunn
04-09-2002, 15:32
Uff!! Sånt er så trist. :leiseg: Jeg vet. Mistst selv førstemann i uke 12, for tre år siden og ennå er det trist selv omm jeg nå er gravid for tredje gang!! Mener ikke og ta motet fra deg, For det blir bedre!!!:) Ta den tiden du trenger, og velg selv når du har sørget ferdig og vil prøve og bli gravid igjen!! Dette er det du og mannen din som er de eneste som kan kjenne og vite. Noen starter påann`igjen med en gang, jeg mistet i aug. og begynte og prøvei desember, ble gravid i januar og fikk MAria i oktober -00. Jeg vet det er vondt og tenke fremmover og møte verden igjen, som sagt ta den tiden du trenger!!! og ikke nøl men og ta kontakt.
ER livredd for og miste selv, vil nok være det til jeg kjenner første sparket... Men magen vokser temmelig raskt...!
LYKKE TIL!!!
KLem fra Eirunn med MAria:stores: og lille nurket 11+0:baby: :klem:

Oppsann
04-09-2002, 15:51
Det var kjempetrist å høre Lillemei :(

Bra at dere har hverandre å støtte dere til.

Det er bra at dere prøver igjen snart. Jeg er helt sikker på at alt vil gå så mye bedre neste gang :kidoki:

Lykke til videre!

:klem: :klem: :klem:

Oppsann