Vis full versjon : Hvordan fjerne klistremerker?
Hvordan er beste måten å fjerne klistremerker på?
Slik at det ikke blir merker og limrester igjen?
Håper på råd fra kloke koner ;)
Det er veldig avhengig av hva de sitter på. Er det en glatt overflate som glass så er barberblader det beste. Om det er på tre så må man nesten bare rive og bruke skrubbsvamp og oppvaskmiddel. Veldig ømfintlige underlag er mer kompliserte ettersom det er veldig lett å ødelegge. Alle kllistermerker uavhengig av om de var avtagbare eller ikke blir permanente etter ca to måneder. Gi meg et hint om hva det sitter på og om du er rett om flaten så kan jeg gi deg et bedre hint og kanskje til og med spørre en av Europas største fabrikker som tilvirker selvklebende etiketter.
Pelen
Spray på godt med Jif-universal. Sånn at hele klistermerket er vått. La det sitte noen minutter og pell det av :) Fungerer omtrent hver gang :klapp:
Kjøp plasterfjerner (er det ikke det det heter da trooo :???: )
på apoteket! Super effektivt på alle underlag ;)
:mervink: Puu 31+1
eller du kan prøve matolje eller white Spirit......
Takk skal dere ha.
Pelen: klistremerket sitter på en tavle. Sånn skoletavle som man bruker kritt på.
Har ikke så lyst å skrape med harde gjenstander, da blir det vel merker.
(29+4)
Det har alltid funket for meg iallefall
:baby:
Prøv hårføner, den myker opp limet så det er bare å dra av, uten at det blir igjen limrester man må skrubbe vekk.
Synes dettte er det beste, det ødelegger jo ingenting!
Lykke til !
Fibolina
07-02-2009, 22:50
Spray på godt med Jif-universal. Sånn at hele klistermerket er vått. La det sitte noen minutter og pell det av :) Fungerer omtrent hver gang :klapp:
Takk! Funket fint på DS'en til sønnen.
Tidl. bruker
08-02-2009, 10:55
Ta å hell flytende lighterbensin på en bumullsdott og gnikk litt på det, da forsvinner det med en eneste gang:jupp:
Kjøp plasterfjerner (er det ikke det det heter da trooo :???: )
på apoteket! Super effektivt på alle underlag ;)
:mervink: Puu 31+1
Signerer
Dette pleier alltid å hjelpe
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.