Vis full versjon : Kan det være bekkenløsning??
Tidl. bruker
10-10-2006, 18:35
Hei!
Jeg har så vondt når jeg sitter eller går. Veldig vondt å løfte venstre beinet. Det stråler nedover helt ned til helen. Det er vondt i skambeinet og hele veien langs øverste del av lårkanten til hoften og hele veien rundt.
Det er smerter i hoften og rompa og til halebeinet. Kun på venstre side.
Høyre bein er helt fint.
Jeg har ikke vondt i ryggen så det kan ikke være isjas nerven for jeg har ikke vondt i ryggen i det hele tatt.Ikke antydning til vondt i korsryggen.
Blir glad for tilbakemeldinger.
Høres veldig ut som bekkenløsning ja. Du bør kanskje få henvisning til fysioterapaut fra legen din, og ikke provosere frem smerte. Håper du slipper å bli veldig plaget. Lykke til!
Tidl. bruker
10-10-2006, 19:07
Takk,jeg fikk med et skjema fra sykehuset som lå ved innkallelsen til ul.
Og de gir gratis behandling om de bekrefter at det er bekkenløsning.
Må ringe legen og få time på torsdag jeg da. Så jeg kan få sjekket opp i det!Er sykemeldt for tiden så jeg ligger for det meste på sofan.
Bare for å nevne det: det kan være bekkenlåsning. Det kjennes ganske likt ut. Nevn dette for legen når du er der. Sist jeg gikk gravid fikk jeg konstantert bekkenløsning og ble sendt til fysioterapeut, de sjekket ikke om det kunne være låsning. Det ble ikke bedre av behandlingen, men holdt seg stabilt. Ved bekkenlåsning er det mer en kan gjøre for å behandle det. Nå har jeg gått til kiropraktor og det hjelper veeeeeldig, og det bare etter to ganger. Er veldig glad for at legen sendte meg der først denne gangen. Tenk alle de månedene med smerter jeg kunne spart meg for sist gang (er rimelig sikker på at det var bekkenlåsning da også).
Tidl. bruker
11-10-2006, 07:12
Men er det sånn at en kan bare kan ha smerter på den ene siden??
For det er bare på venstre side. Høyre side er helt fin.
Tidl. bruker
11-10-2006, 12:13
feil her
Tidl. bruker
11-10-2006, 12:13
Er det sånn at en nesten ikke kan gå en dag,men dagen etter er man veldig bra igjen? Også kjenner man smerter igjen også kan de forsvinne igjen?
Blir veldig glad for tibakemelding.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.