PDA

Vis full versjon : kansje litt pinlig og spörre men........

cesa
31-01-2003, 18:59
Hei dere:)

Det er mye som har forandret seg siden jeg ble gravid og en av de er:blush: .......sex livet!

Mannen min sier at jeg er liksom en mamma nå, og det er vanskelig og se meg som en "lover":elsker:

og den andre grunnen var at han ville ikke gjöre meg eller den lille vondt!
Og jeg VET at han ikke kan "skade" men det hjelper ikke hvor mange ganger jeg sier det......

Er det andre som har det så?
Hilsen fustrerte
cesa:mervink:

lillife
31-01-2003, 19:05
Nei dessverre;) Skulle nesten ønske at vi kunne bytte....:o

Ruffen
31-01-2003, 19:26
Si til ham at hvis han tror han er så velutstyrt at han rekker helt inn til babyen, så overvurderer han nok seg selv littegrann. ;)
Det går jo an å ha sex på mange måter, og uten å trenge så dypt inn. :)

Maz
31-01-2003, 19:28
Ja, og jeg var frustrert før men er ikke det lenger nå. Du er langt fra alene men det er ikke så mange som er villig til å inrømme det.

Snakket nemlig med en psykolog om dette. Han fortalte at for enkelte menn så var dette en naturlig sperre. Barnet var liksom til stede og for enkelte menn blir det som pedofili. Det blir rett og slett galt.

Jeg snakket med mannen min og etter litt vurdering sa han at jo det var kanskje slik han følte det.

Så fra og være frustrert og irritert har jeg istedet blitt glad for at jeg vet han har sperrer (mange nok i samfunnet som ikke har det) og jeg respekterer og er glad i ham for det.

Vi har heldigvis et forhold der vi kan snakke om det meste. Klart vi gleder oss til sex normaliserer seg.