PDA

Vis full versjon : Motivasjon

Snoopy
29-08-2002, 19:10
Hallaisen!

Sitter på jobb og er så uuuutroooolig lite motivert!!! Jobber fortsatt 100% og skal vel gjøre det i 5 uker til, og jeg syns det høres sinssykt lenge ut! Jeg prøver å fylle opp dagene med møter osv, og mens jeg før har vært litt karriæremenneske og valgt oppgaver med omhu så fyller jeg dagene nå med "hva-som-helst" for å få dagene til å gå.

Det skjer nok ganske mye oppi hodet mitt for tiden som jeg ikke klarer å styre og som påvirker motivasjonen min veeeeldig. Hva kan det være da tro??? ;)

Og siden jeg er litt ukonsentrert så er jeg innom disse sidene ørten ganger om dagen. Det er jo god tidtrøyte det, men ikke så givende for arbeidsgiver ;)

For sjefen kunne jeg vel lige godt vært 50% sykemeldt. Tipper jeg ikke får særlig mer effektivitet om dagene enn det. Huff og huff!!

En venninne av meg har termin rett rundt hjørnet, og hun var så lur at hun tok ut all ferien (4-5 uker) rett før permisjonen startet så hun har plenty tid til å gå hjemme og styre og ordne, slappe av og hvile ut til den lille kommer. Det skulle vært meg....

Noen andre som sliter med motivasjon på jobben?

Snoopy
33+2

Tidl. bruker
30-08-2002, 11:29
Det blir mye surfing, og fintenking. Man har jo begynt å delegere arbeid til andre, pluss at noen prosjekter har blitt avsluttet i sommer, så det er fint lite spennende å henge fingrene i (er prosjektleder/sivilingeniør). I tillegg begynner jeg å bli tung og sliten, så nå har jeg mest lyst til å være hjemme og pusle med småting... Føler hele tiden presset med at man skal fakturere ut sine obligatoriske 7 timer pr dag, noe som gir meg veeeldig dårlig samvittighet om jeg bare sitter og stirrer ut i lufta...

Tiden går fort, og jeg har i dag 5 uker til jeg går ut i permisjon (hvis jeg ikke blir sykemeldt). Får vel ta meg sammen og samle enda flere tråder som vikaren min kan ta tak i.

Ikke lenge igjen nå!

Bebop;)