PDA

Vis full versjon : Pergotime, hvor lenge?

Jayjay
01-02-2003, 01:28
Jeg tok Pergotime for snart fem år siden, og fikk vår sønn som nå er fire år. Nå prøver vi igjen, og jeg ville gjerne høre litt med andre om hvor mange piller de tar, om de tar annenhver, eller hver måned, om hvor mange måneder det ev.tok før de ble gravide?
Første gang tok jeg annenhver gang og jeg ble gravid den måneden jeg ikke tok pillene, enten 3. eller 5.måneden, syns jeg å huske.

Denne gangen har jeg tatt annenhver måned siden oktober, og er kanskje (håper veldig, skal teste meg om ca en uke, om jeg ikke har fått mensen...) gravid nå. Hvis jeg virkelig er gravid, er bernet i så fall unnfanget på den måneden jeg tok dobbel dose Pergo...

Håper å høre fra Pergotime damer som meg, blir glad av solskinnshistorier!!!:klapp:

MokkMokk
01-02-2003, 01:42
Hei :)

Jeg har brukt Pergotime i til sammen 4 sykluser, hovedsaklig for å forsøke å få orden på klussete sykluser etter p-pille slutt.
Jeg brukte to enkle og to doble kurer ( i den rekkefølgen, fortløpende), og ble gravid i første Pergofrie syklus etter dette.
Vanskelig å si om jeg fikk drahjelp av denne "gratiseffekten" som man snakker om i de Pergofrie syklusene,
men jeg ser ikke bort fra det nei :p

Klem,
verene 20+6

Majen
01-02-2003, 03:08
Jeg har tatt 2 doble og 2 enkle, og ble gravid etter den siste enkelt kuren. Men jeg hadde også hjelp av LAP.

Lykke til!!

Klem Majen T-26

Balumba
03-02-2003, 11:19
Jeg tok 1 dobbel kur, venta så en måned og tok en dobbel kur til. Da ble jeg gravid!

Lykke til!!

Klem fra Balumba :)
13+6

DrBabe
09-02-2003, 23:33
Pga lange sykluser og manglende EL, fikk jeg UL hos spesialist og og deretter en resept på 4 enkle Pergo-kurer. Jeg tok pillefrie sykluser mellom de fleste kurene, for ikke å utvikle cyster. Tok altså laveste dose, 50 mg/dag. På aller siste pilleeske på resepten fikk vi endelig to blå!! Da hadde vi jaggu prøvd i over ett år også, så det var på tide. :-)

Voyager
11-02-2003, 00:20
Jeg gjorde som balumba, tok en dobbel kur, ventet en måned, og to en dobbel kur til. Og ble gravid!!!!