Vis full versjon : Vondt i magen...noen som vet?
lykkeliten3
18-10-2006, 18:29
Har til tider ganske vondt i magen. Og noen ganger stikkinger nederst i magen...eller neddi der...ja. Det er mye værre en mensmurringer og gir seg som regel etter noen minutter. Til tider er dette svært ubehagelig og kommer oftest da jeg går, eller gjør en brå bevegelse. Er så utrolig redd for at det skal være noe galt.:lei_seg:
Kan høres ut som "voksesmerter". Livmora vokser og det er helt normalt:)
Håper alt er i skjønneste orden med lille nurket ditt ihvertfall:)
lykkeliten3
18-10-2006, 19:15
men er det meningen at det skal gjøre så forbaska vondt da?hehe
solveig24
18-10-2006, 19:17
jeg hadde det slik i begynnelsen også, det går nok bra....
det er nok livmora som utvider seg ja:jupp:
lykkeliten3
18-10-2006, 19:18
okidok:) mn hvor lenge skal det holde på slik da?
Sånne stikkinger kan du kjenne innimellom ganske lenge.... Jeg er nå gravid med nr. 2 og merker ikke så mye til disse smertene denne gangen siden livmora har vært utvidet en gang før.
lykkeliten3
18-10-2006, 20:56
så jeg skal altså få svi fordi det er min første og ingen har laget plass til den?hehe
*kattungen*
18-10-2006, 20:57
jeg hadde fryktelig vondt i magen til jeg var omtrent 12 (ca) uker på vei! fikk i hvertfall høre da at det var ganske normalt! like normalt som å ikke kjenne noe! lykke til videre! :klem:
Caroline's mamma
18-10-2006, 21:10
Jeg hadde store smerter i mageregionen da jeg ventet Caroline, varte i noen mnd til meg.
okidok:) mn hvor lenge skal det holde på slik da?
Jeg er 17 uker og har det fremdeles! Mest ved brå bevegelser - som når jeg nyser, reiser meg fort eller snur meg i sengen..
Prøver å være litt obs og bøyer meg litt fremover når jeg nyser o.l - det hjelper litt:jupp:
Det er ikke noe godt nei, kjennes ut som kramper synes eg..
(er forresten gravid med nr 2...)
Lykke til videre i svangerskapet:)
Jeg fikk noen ganske kraftige menstruasjonsliknende smerter, men mer som kramper av og til i begynnelsen, og det var såpass vondt at jeg måtte krøke meg sammen. Det ga seg heldigvis etter fire - fem uker.
Nå, de siste tre - fire ukene, kan jeg av og til få noen veldig ubehagelige krampefornemmelser hvis jeg gjør brå bevegelser eller snur meg i søvne. Antar det kommer av at livmoren vokser og ligamentene ikke har så mye å gå på som vanlig.
Er nok ikke noe å bekymre seg for:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.