PDA

Vis full versjon : Shopping...

Trine
29-08-2002, 21:13
I går var vi på shopping. Det var tilbud så jeg bare måtte....
Kjøpte vogn (Svithun), stellebord, bilsete og vippestol. Alt for bare kr.4999,- Kjempe billig.
Hadde da tenkt å vente litt til da. Det er kanskje litt vell tideligt, men men. Det er iallefall kjempe koseligt å ha fått det i hus. Vogna har vi prøvekjørt i gangen. Tror vi kommer til å bli kjempe fornøyd. Den er iallefall kjempe tøff synst vi. (Mørk blå)
Vurderte om vi skulle kjøpe kombi eller duo, men det ble kombi. Den var faktisk tøffere fasong på.

Er vi helt gal?
Er det noen andre som har shoppet?
Klær og slikt har jeg ikke begynnt med enda. Bare en body med blondekant og en liten dress. Det er jo så kjekt.....

I morgen skal vi på Ul. GLEDER MEG.....
Håper vi får se kjønnet.
Trine termin 1 feb.

:) :)

Beate
29-08-2002, 21:42
Hei Trine!

Så moro da:)

Men jeg bare lurer på...HVOR får man kjøpt SÅ billige pakketilbud i Norges land?

Lykke til på ul imorgen. Gled deg, det er en helt fantastisk følelse å se babyen/e:)

Trine
29-08-2002, 22:51
Kjøpte det på Baby Comfort i Ålesund.

Eirill
29-08-2002, 23:54
Lillebrøster fikk sine første plagg rett etter ultralyd i forrige uke. Jeg kjøpte en fleecedress, lue, body med elefanter og apekatter på, smekke og to par sokker. :hjerter:

Skal ikke kjøpe så mye, da vi har masse etter den vordende storesøster på 14 måneder. (Men kommer det en gutt blir det vel innkjøp av noe blått også? ;) )

Av utstyr trenger vi faktisk ingenting! Alt er i hus, det er jo ikke så lenge siden det var i bruk(og mye brukes enda). Denne gangen blir det en billig baby! ;)

xina
29-08-2002, 23:59
Hei,hei

Kjøpte samme pakka på Barn og utstyr i Skien.Svithun kombivogn (blå,rød og beige vogn),vippestol,stellebord og sprinkelseng til 4999,-
Kunne ikke la tilbudet gå fra meg jeg heller :)

Klem fra xina (termin 1.februar)

Velvet
30-08-2002, 11:31
Har ikke kjøpt så mye ennå... bare en pitteliten sommerkjole fordi jeg hadde lyst til å gjøre pappa'en glad. Ellers så har vi jo det meste vi trenger fra forrige mann. Kanskje besteforeldre trør til med ny vogn eller noe, men vi trenger det egentlig ikke.

Da jeg skulle ha sønnen min var jeg så overbevist om at det var gutt så da begynte jeg å handle gutteklær ganske tidlig. Fikk også bekrefta mistanken min på UL så da var det bare å kjøre på. Har ikke hatt den samme sterke følelsen av hva slags kjønn det blir denne gang. Mannen min vil heller ikke vite det på ul så da får vi bare vente å se.

Guttemor
30-08-2002, 12:01
Vi har egentlig det aller meste etter de to andre.
Blir det jente må vi vel ha en del jenteklær, men tror ikke jeg tørr å handle inn så mye i tillfelle det ikke stemmer :uff:

Skal kjøpe en ny vogn, fordi vi har solgt den forrige. Også vi må ha et stellebord for å henge på veggen, da badet vårt er litt lite og det ikke er plass til et vandlig stellebord. Ellers, tror jeg ikke vi trenger noe annet. Skal en tur på IKEA i morgen (...de åpnet i Trondheim i går!) Og det kan jo hende at vi finner et billig stellebord for å henge på veggen der :D Ellers så har vi jo det ikke så travelt enda, så jeg tror nok at vi kommer til å vente en stund til med å handle inn klær og det lille vi trenger.

Med førstemann handlet vi vogn da jeg var 20 uker på vei. Resten tok vi etterhvert som vi hadde penger.

Guttemor 17+2

Sessa
30-08-2002, 12:26
Dem har også sånne pakketilbud på Borg Babyshop (http://www.borgbabyshop.com/) . Ta en titt der også :D

Tidl. bruker
30-08-2002, 14:00
Har ikke shoppa noe enda, men jeg har jo også en "billig-baby" i magen (nr 2) :D

Men igår holdt jeg nesten på å grine da jeg var innom nyåpnet Ikea her i Tr.heim (var der til og med 2 ganger jeg :blush: ) da jeg kom inn på baby-avdelinga. Herlighet så masse søte sengesett da!!!
Det klødde i fingrene mine etter å kjøpe et:hjerter:rosa:hjerter: eller :hjerter:lyseblått:hjerter: sett med dynetrekk og sengekant...
Zafirmannen måtte dra meg bort derfra tilslutt!

Men jeg skal vente til etter UL, og håper vi får vite kjønnet.
DA styrter jeg tilbake dit igjen, vær du trygg!!!!

Ellers så drøyer vi med innkjøpene, har jo som sagt det meste etter Lillemor. Men kanskje vi selger den gamle vogna og kjøper ei ny ei...må teste ut i bilen først ;)
Og så må vi finne et alternativ til sikkerhetsnettet fra -97 som visstnok ikke er godkjent lenger :leiseg: (Var sååå fornøyd med det da Lillemor var lita...)

Klem fra Z 15+5

Hennie
30-08-2002, 15:15
Jeg tenkte jeg skulle vente en stund, men skjønner at det kan bli vanskelig...jeg har bare så lyst til å løpe inn i alle baby-butikkene jeg ser og handle masse masse masse....Skal kanskje kjøpe stellebord på lørdag. Jeg bare må..

16+3

:findag:

stratos
30-08-2002, 21:11
Har ikke kjøpt noe, jeg! Men har jo det meste fra Storebror... Har fryktelig lyst til å handle jenteklær, men får heller vente til etter fødselen -- det er jo kjekt å ha noen ærend når man går og triller!!

Har lyst på ny vogn, jeg også, men får heller se hvordan den gamle holder. Blir det gutt har jeg jo klær nok, og blir det jente kan jeg arve fra mine to nieser (5 og 2.5); svigerinna mi håper det blir jente så hun kan bli kvitt alt! Og det blir jo billig for meg...

Skal kjøpe en presang til baby'n fra Storebror + en presang til Storebror fra baby'n når terminen nærmer seg.

Har lyst på sånt stellebord til å henge på veggen (søsteren min i Norge har det), men det finnes ikke her borte, dessverre!