Vis full versjon : Det sprenger og strekker
Er 21 uker på vei, og i den siste tiden synes jeg det strekker sånn i ligamentene øverst. Kjenner godt hvor de er festet på siden inne i buken. I tillegg har jeg en sprengfølelse i magen, akkurat som om det er for trangt allerede.
Flere som føler det likens? *søker trøst i felles skjebne*
Hvis det kan være en trøst, kan det hende at det er forbigående. Jeg hadde også veldig mye strekninger i ligamentene samt en veldig sprengt følelse i magen i sommer, da jeg var sånn 20-25 uker på vei. Følte meg som en stappa pølse og kunne ikke skjønne hvordan magen skulle kunne tøye seg noe mer. Siden har faktisk begge deler blitt mye bedre. :jupp:
Hvis det kan være en trøst, kan det hende at det er forbigående. Jeg hadde også veldig mye strekninger i ligamentene samt en veldig sprengt følelse i magen i sommer, da jeg var sånn 20-25 uker på vei. Følte meg som en stappa pølse og kunne ikke skjønne hvordan magen skulle kunne tøye seg noe mer. Siden har faktisk begge deler blitt mye bedre. :jupp:
Håper det går litt over etterhvert, men sjansen er vel større for at det fortsetter :knegg: Dette er jo tredjemann, og jeg kan ikke huske det var slik med de to først så tidlig.
Stappa pølse, ja slik føler jeg meg!:ups:
Hva er ligamentene? :???:
Hva er ligamentene? :???:
Det er 4 (tror jeg) bånd som forankrer livmoren inne i bukhulen. To nede og to oppe.
Det er 4 (tror jeg) bånd som forankrer livmoren inne i bukhulen. To nede og to oppe.
OK, takk. :)
Hadde akkkurat den samme følelsen da jeg var noen-og-20 uker på vei - var skikkelig smertefullt i perioder :nemlig: Men så gikk det fint leeenge, bare litt nå og da liksom. Har fått det igjen smertene nå da (bare mye verre...:rabla: ), men er i uke 38, så kan jo hende snuppa synes det begynner å bli vel trangt der inne!:jupp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.