PDA

Vis full versjon : Arg...nå er jeg lei av å spy

Syrinen
29-08-2002, 22:26
Nå har jeg vært hjemme fra jobb siden mandag, og har så dårlig samvittighet ovenfor jobben. Er uggen og fæl hele dagen, får ikke i meg noe særlig mat, og føler meg helt utafor. Engeri hva er det? Sover på sofaen hele dagen.

Ringte legen i dag , og fikk time i morgen. Får bare ikke håpe hun ser på meg som en hypokonder. For jeg var sykemeldt i ei uke forrige måned pga kvalme/oppkast.
Det ironiske var at jeg var på kontroll hos henne mandag morgen, og inntil da hadde jeg vært i storform. Hun skrev på helsekortet mitt; i god form osv. Jaja, men så fort jeg gikk ut av bilen når jeg kom hjem fra legen, begynte jeg å spy som en gris. Og siden det har jeg holdt på; spy, kvalm, sove, spy, kvalm, sove... Føler meg grønn i trynet.

Sååå kjedelig, arg, trodde det hele var over forrige måned jeg, men nei da!!
Gruer meg faktisk til jeg skal til legen i morgen :( Får ikke håpe hun tror jeg er rar.

Syrinen 16+0

Dimples
29-08-2002, 23:03
Hei!

For det første: IKKE ha dårlig samvittighet ovenfor jobben. Har du kunnet gjort noe nyttig der når du går å kaster opp hele tiden?

Ellers så kan jeg fortelle deg at jeg var sykmeldt i 3 uker for kvalme og oppkast, og følte meg i finform. Var egentlig sykemeldt for en lengre periode, men ba om en friskmelding. Var i god form lenge, men nå har jeg begynnt å kaste opp på morgenen og noen ganger på kvelden. Ser ut til at det kan komme tilbake. Ikke gru deg til du skal til legen, bare fortell henne hvordan du føler deg. Hun forstår deg helt sikkert! Lykke til! :klem:

-dimples og spira (17+3)