PDA

Vis full versjon : Aud

Linda1
02-02-2003, 14:16
Hei.

Jeg ser du går på kontroller på Tønsberg sykehus? Det gjør jeg også :D
Hvem lege går du hos? Jeg går til Dr. Johanssen ;) Er på kontroll hver mandag.

Han har jo ment i 2 uker nå at jeg føder i løpet av et par dager, og jeg går her enda, så jeg gleder meg til å tasse inn på kontoret hans i morgen også :klapp:

Hadde 3 cm åpning forrige mandag, så det blir spennende å se hvordan det står til i morgen :D

Håper du klarer å slappe av på sofaen ;)

(35+3)

Aud
02-02-2003, 18:01
Hei Linda1!
Du er her enda:D
Jeg har hatt tre forskjellige leger på sykehuset, først en ganske ung dame, som ble sykemeldt, tror jeg.. Deretter en jeg ikke husker navnet på - han hadde jeg bare en gang, og nå de to siste kontrollene har jeg hatt Jardar Oma - han er kjempeflink:klapp:
Men nå skal han ha permisjon:bonk: så jeg aner ikke hvem jeg får i morgen:uff:
Litt frustrerende med så mange forskjellige leger:bonk:

Jeg skal også på kontroll i morgen, kl 13,- kanskje vi sees?:)

Aud og gutta :baby: :baby: 28+3

Linda1
02-02-2003, 20:15
Vi har heldigvis ikke hatt så mange forskjellige. Ei dame noen får ganger, men ellers har vi hatt Johannsen. Han er overlege, og veldig hyggelig bare du får med deg humoren hans ;) Kan virke litt tørr kanskje, men når du lærer han å kjenne, er han faktisk veldig koselig og morsom.

Vi var en tur på føden på tirsdag pga slimproppen gikk og jeg hadde litt vondt. Og da var det dr. Oma som hadde vakt. Og han er jo bare såååå super da :klapp: Er nok mange som liker han :D

Jeg har time 09.20 så vi er nok ferdig når du skal. Håper jeg ;) Tar jo litt tid noen ganger :uff:

Lykke til i morgen. Få høre hvordan det har gått da??

Klem fra Linda
(35+3)