Cazandra
10-08-2002, 21:01
Klokken 12:10 (9.august)kom jeg inn til legen. Dette er min fastlegen, en kvinnelig. Utrolig koselig!
Hun syntes det var kjempegøy at jeg var gravid igjen.
Tok først blodtrykket...det var 130/80.
Så lyttet hun på lungene. Så var det til å skrive ut dette helseskjemaet.
Etterpå det var det inn og ta GU... *hjeeelp*
Jeg hater det...Syns det er så vondt
Har ennå vondt innvendig etter undersøkelsen, enda så flink hun er. Har såre slimhinner etter fødselen, har ikke blitt helt bra enda!
Heldigvis så blødde jeg ikke denne gangen etterpå. Livmoren kjentes normal ut og tilsvarer det jeg trodde. Sånn ca 7 uker. Terminen er nå 25.Mars. En dag frem. Ikke det at det har noe å si...babyen kommer når den vil!
Ultralyd i uke 16-18.
Fikk svangerskapsbøker og diverse papirer med meg. Ny kontroll den 5.september klokken 11:40. Gleder meg til det
Klemmer fra meg 7+4
Hun syntes det var kjempegøy at jeg var gravid igjen.
Tok først blodtrykket...det var 130/80.
Så lyttet hun på lungene. Så var det til å skrive ut dette helseskjemaet.
Etterpå det var det inn og ta GU... *hjeeelp*
Jeg hater det...Syns det er så vondt
Har ennå vondt innvendig etter undersøkelsen, enda så flink hun er. Har såre slimhinner etter fødselen, har ikke blitt helt bra enda!
Heldigvis så blødde jeg ikke denne gangen etterpå. Livmoren kjentes normal ut og tilsvarer det jeg trodde. Sånn ca 7 uker. Terminen er nå 25.Mars. En dag frem. Ikke det at det har noe å si...babyen kommer når den vil!
Ultralyd i uke 16-18.
Fikk svangerskapsbøker og diverse papirer med meg. Ny kontroll den 5.september klokken 11:40. Gleder meg til det
Klemmer fra meg 7+4