Vis full versjon : Jeg vil ha bilen min. NÅH...!
I likhet med Tifa som venter på ny sofa går jeg også bare og venter på at ukene skal fly avsted, av flere enn babygrunner...
Bestilte i juli ny bil som etter planen skulle gå i produksjon før franskmennene gikk ut i ferie i august, men tror dere ikke de er så sylfrekke at de rusler ut i sommervarmen uten så mye som å begynne på bilen min da...:p
Så nå går vi her da og venter og venter, har fått beskjed om at den skal produseres i uke 37, og da vil det ta ytterligere ca tre uker før vi har den her hos oss...
Får vel bare nyte bildene av "gliset" enn så lenge da...:bryn:
Er'n ikke litt stili' da? :cool:
http://www.peugeot307.no/images/04/mainpic_05.jpg
Struttemagen
30-08-2002, 00:50
:kidoki:
:mervink:, Struttis
Tidl. bruker
30-08-2002, 00:50
Kjempetøff bil ! :klapp:
Lekker bil!! :cool:
Og du har min fulle sympati.....:uff:
Vi får krysse fingrene for at tiden går fort fremover!!:klapp:
Tifa
ååå... Så lekker bil!
Blir helt misunnelig jeg nå.
Vi kjører rundt i en gammel Ford Scorpio, som har en tendens til å ta ferie (les: gå i stykker) når den vil.
Akkurrat nå lekker den vann.....
Så jeg går å drømmer om ny bil jeg også, men det har vi desverre ikke råd til nå.
Vi kjøpte oss ny bil i forrige uke. Ikke helt ny da... Ford Mondeo Stasjonsvogn, 98 modell. Den har vi tenkt å ha lenge. Så nå må jeg kvitte meg med min lekre Seat Ibiza...snufs.....
Den bilen på bildet var veldig stilig, altså !!!!
:findag:
Skjønner at du blir utålmodig, MM!
Synes jeg ser deg på Mørekysten i dette gliset av en vogn :)
Stiiiiiilig! Hvilket merke er det?
Jeg har putret rundt i en bitteliten høyt elsket Mazda 323 lenge, men innså at den ble for liten for ungeflokken min. Solgt den jeg. Må vel investere i en lekker konebil med plass i baksetet etterhvert ja. Inntill videre klarer vi oss med en stasjonsvogn. Men MøreBilen var stilig altså. Skulle hatt en sånn konebil ja! :D
Lillehammer
30-08-2002, 14:47
Fy fader Mia.
Den var rå...
Gratulerer!!!! :fest:
Misunnelig Lillehammer, med gammel Toyota stasjonsvogn
:cool: :cool: :cool:
Godt fornøyd selv også, enn så lenge i allefall...:p
Lillian; det er en Peugeot 307, kåret til årets bil i Europa i 2002!
Vår er ikke grønn men sølv metallic da...
Nikkers; stikker innom Mosjøen og henter Lilly på tur nedover til deg på testtur! :D
Knallgod bil å kjøre Mia!!!! jeg var en hårsbredd fra å kjøpe 307 selv i vår, men så fant jeg ut at jeg var gravid og valgte Volvo V40 i stedet (mens sambo kjøpte 206). Vi har hund og to på vei, så vi er glade for at det ble Volvo i stedet, men FY for en god bil å kjøre!!!
Litt misunnelig ja. ;)
Dee og gutta, 29+0
:baby: :baby:
Er det grusomt frekt av meg å spørre hva prisen på vidunderet var?
Vi kjøpte svigers sin Ford Mondeo Stasjonsvogn for bare et halvt år siden, vi, men det frister veldig med noe litt nyere, da, som ikke krever såååå mye vedlikehold og fiksing som bilen vi har nå.... :uff:
Tifa
Sender deg en PM jeg Tifa!
Vil ikke at alle her inne skal tro at jeg har rævva full av gryn eller 'no. Gidder bare ikke tiggerbrev jeg altså!:p
Neida, tuller bare, masse bil for en forholdsvis rimelig penge! Vi skal betale 250000,- Da har vi fått endel rabatter på endel ekstrautstyr. Nå skal det sises at det ikke er den feteste motoren da. Regner allikevel med å komme oss fra A til B innen rimelighetens grenser ;)
Takker og bukker for info, Mia!
Da ligger nok gliset ditt litt høyt for vår økonomi for tiden.... :uff:
Men så har vi nesten ny bruktbil, da, så vi får klare oss med den en stund til. ;)
Tifa
Jeg foreslo for mannen min at siden vi har Peugeot 406 som familiebil, hadde det vel vært knakende tøft med en Peugeot 307 som konebil.. Jeg vet ikke om jeg skal tolke snøftingen hans som et ja eller et nei. Velger ja, jeg. :D
Tidl. bruker
03-09-2002, 16:22
Lite stilig bil da?!?!? :cool: *Grønn av misunnelse* Selv kjører jeg rundt i en liten polo med takboks like stor som bilen...:p Får vel satse på ny bil etter jul. Må demontere HELE vogna for å få plass når jeg skal ut på tur... :sint:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.