PDA

Vis full versjon : Amasone har vært på kontroll i dag!!!

Amasone
30-08-2002, 02:03
... og blodtrykket fortsetter å øke ( 129 / 81 ). Vekta også....... er nå 9 kg. tyngre enn utgangspunktet. Ikke spor av noe i urinen, og ikke vann i kroppen. Så formen er egentlig ganske fin. Spurte mye, og fikk svar på masse fra Jm. Blant annet så visste jeg ikke at bekkenet var åpent fremme ved skambenet, og at grunnen til at det gjør vondt der nede er på grunn av at brusken tøyes. Er en del av bekkenløsningen, sa hun.

Fikk også vite at jeg kan ligge på magen hvis jeg får det til da........ Så det er ikke farlig å ligge sånn halvvegs på magen og ryggen...hehehe... gjett hva jeg skal prøve meg på i natt da, jenter!!!!:klapp:

Katta
30-08-2002, 02:26
Hei Amasone,

Det var flotte tall!!!

Klem fra Katta

Tilden
30-08-2002, 14:19
Høres ut som en alt i alt kjempefin kontroll! Prøv å slappe av litt slik at ikke blodtrykket blir for høyt bare! I begynnelsen av mitt svangerskap lå bt på 160/95 - nå er det stabilt på 125/75! Så det går fint ann å få det ned :)

God klem fra Dee og gutta, 29+0
:baby: :baby:

Lillian
30-08-2002, 15:04
Du får være flink å slappe av de neste månedene da!!

Lykke til med sniksovingen på magen i kveld! Har sneket meg til etpar sånne selv, med puter over og under magen.. :)

Struttemagen
30-08-2002, 15:08
Sov godt i natt da!!!

:sover: :sover:

:findag: , Struttemagen

Amasone
30-08-2002, 15:21
Jeg er helt uthvilt og i kjempeform i dag. Skal likevel ta det heeeelt med ro, slik at blodtrykket mitt ikke øker så mye. På første gangs kontroll var blodtrykket mitt 105/50 ....... så det har nok steget en del, ja.......:findag: