PDA

Vis full versjon : Ny medlem...

Gaia
30-08-2002, 02:42
Hei desember magedamer!

Jeg melder nå min ankomst til klubben. Jeg begynte i novemberklubben som nygravid med termin 27. nov. Terminen ble korrigert til 6. desember på ultralyd i 17. uke. Jeg har ikke vært aktiv på SM etter det, bare tittet innom en gang i blandt. Men nå har jeg lyst til å bli mer aktiv igjen, så her er jeg:D

Litt info:
Bor i Østfold (på grensa til Akershus) sammen med min kjære mann. Vi har vært gift i litt over ett år og har det kjempebra :elsker2:

Er 21 år

Er sykepleierstudent. Jobber som hjelpepleier på en bolig for multihandikappede i helgene. Er nå sykmeldt.

Jeg har bekkenløsning, har derfor vært sykmeldt store deler av svangerskapet. Jeg kan bli virkelig oppgitt over det bekkenet :sint: Men jeg prøver å godta det og heller høre på kroppen.

Vi gleder oss kjempemasse til å bli foreldre!

Jeg gleder med til å bli bedre kjent med dere andre!

IzziCreo
30-08-2002, 10:38
Hei, og velkommen her til oss :) Vi venter også første, bor i Oslo - og har termin 2.desember :)

Klem Suzie Q 26+4

Line
30-08-2002, 12:01
Hei bra med flere medlemmer.

Jeg bor i Oslo, gravid med første barnet, giftet oss i juni 2001, jeg er 26år mannen min 30år. Jobber som frisør.

Jeg skal føde på Aker (ikke abc)

Det var litt info om meg også :D

Tidligere bruker
30-08-2002, 14:55
Velkommen:D
Vi venter også vår første, forhåpentligvis kommer hun/han før jul en gang:uff:

Amadala

Teddy :)
30-08-2002, 16:14
Hei, hei!

Velkommen skal du være :)
Vi også venter vårt første barn i desember - 15. desember.
I følge ultralyden er det en liten Emilie som sparker fra seg i magen min :elsker:
Jeg skal føde i Fredrikstad, og bor i også i Østfold.

Klem Teddy 24+6

:findag:

Tuppa
30-08-2002, 17:13
Hei og velkommen - både til deg og Daddy :)

Jeg venter mitt tredje barn. Har to jenter fra før og dette ser ut til å bli en gutt :)
Har termin dagen etter deg så ; Førstemann i mål :birth:

:findag:

Sine
30-08-2002, 21:28