PDA

Vis full versjon : Ny medlem...

Gaia
30-08-2002, 02:42
Hei desember magedamer!

Jeg melder nå min ankomst til klubben. Jeg begynte i novemberklubben som nygravid med termin 27. nov. Terminen ble korrigert til 6. desember på ultralyd i 17. uke. Jeg har ikke vært aktiv på SM etter det, bare tittet innom en gang i blandt. Men nå har jeg lyst til å bli mer aktiv igjen, så her er jeg:D

Litt info:
Bor i Østfold (på grensa til Akershus) sammen med min kjære mann. Vi har vært gift i litt over ett år og har det kjempebra :elsker2:

Er 21 år

Er sykepleierstudent. Jobber som hjelpepleier på en bolig for multihandikappede i helgene. Er nå sykmeldt.

Jeg har bekkenløsning, har derfor vært sykmeldt store deler av svangerskapet. Jeg kan bli virkelig oppgitt over det bekkenet :sint: Men jeg prøver å godta det og heller høre på kroppen.

Vi gleder oss kjempemasse til å bli foreldre!

Jeg gleder med til å bli bedre kjent med dere andre!

IzziCreo
30-08-2002, 10:38
Hei, og velkommen her til oss :) Vi venter også første, bor i Oslo - og har termin 2.desember :)

Klem Suzie Q 26+4

Line
30-08-2002, 12:01
Hei bra med flere medlemmer.

Jeg bor i Oslo, gravid med første barnet, giftet oss i juni 2001, jeg er 26år mannen min 30år. Jobber som frisør.

Jeg skal føde på Aker (ikke abc)

Det var litt info om meg også :D

Tidligere bruker
30-08-2002, 14:55
Velkommen:D
Vi venter også vår første, forhåpentligvis kommer hun/han før jul en gang:uff:

Amadala

Teddy :)
30-08-2002, 16:14
Hei, hei!

Velkommen skal du være :)
Vi også venter vårt første barn i desember - 15. desember.
I følge ultralyden er det en liten Emilie som sparker fra seg i magen min :elsker:
Jeg skal føde i Fredrikstad, og bor i også i Østfold.

Klem Teddy 24+6

:findag:

Tuppa
30-08-2002, 17:13
Hei og velkommen - både til deg og Daddy :)

Jeg venter mitt tredje barn. Har to jenter fra før og dette ser ut til å bli en gutt :)
Har termin dagen etter deg så ; Førstemann i mål :birth:

:findag:

Sine
30-08-2002, 21:28
Velkommen til oss!

Sine 23+5

Tidl. bruker
30-08-2002, 21:56
Hei på deg, Gaia!

Velkommen hit! Jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne selv, men har begynt å følge litt mere med nå. Kan jo ha noe å gjøre med å få mere tid til overs når man er sykemeldt...
Selv har jeg termin 20.desember, og bor også i Østfold.

Hilsen fra Tusse

Lykke
31-08-2002, 02:54
Hei, Gaia, og velkommen til oss i desemberklubben ! :p

Ser at du har termin dagen før UL-terminen min, så vi kommer vel til å "sees" på nettet fremover, ja.. Min egen termin er 4.des.med Naegels (og 1.des, hvis jeg regner fra EL-dato ) Det blir spennende å se !!

Jeg er 30 år og for tiden sykemeldt med kraftige falske veer.
Det startet i forrige uke etter en hektisk periode med mye gåing (ferie) og mye stress (jobb). Kjedelig å ikke kunne gå opp trappene eller snu seg i sengen uten å få sterke kynnere, men det er jo "bra " at livmoren får øvd seg til fødselen, da.. (Men i tillegg til bekkenlåsninger er dette ikke noe å "anbefale".. :uff:
jaja, noe skal det alltid være ! Vi er heldig likevel som får oppleve dette !)

Er samboer, og bor noen mil nord for Bergen. Dette er første barnet vårt , og vi er veldig spente og glade. Vi har ønsket oss
barn lenge.

Klem fra Lykke og :baby: 26+2

Snehvit
03-09-2002, 16:18
Hei Gaia, og velkommen til oss. Alltid gøy med nye medlemmer her i desemberklubben.

Selv er jeg 29 år og bor i Tønsberg. Vi venter vårt første barn. Min termin er 25. desember, mens UL-termin er 27. desember. Er ikke helt sikker på hva det blir ennå, men regner med vi reiser på ny UL i løpet av et par uker. Vil veeeeeeeeeldig gjerne vite hva det er. Vi er så nyskjerrige............he he

Klem Snehvit