PDA

Vis full versjon : Hjemme igjen med UL rapport...

Poona
30-08-2002, 03:41
Heisann..

Da har det gått ett par dager siden jeg var hjemme fra ferie. Har hatt en kjempefin tur, men tror ikke jeg har lyst å reise til syden flere ganger som gravid. Jeg er jo litt nervøs av meg også da :p

Ellers så var jeg på UL idag (går)....
Dessverre så fikk vi ikke sett så veldig mye, dels fordi babyen var veldig aktiv, og nektet å være samarbeidsvillig, dels fordi jordmor mente jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde. Hun ville ikke gi en endelig termin enda, men fastslo den til ca. 20. februar (dette fører til at jeg testet pos. før jeg var befruktet;) )...
Skal til ny UL igjen om 3 uker. Får håpe rabbagasten er litt mer samarbeidsvillig da, og at jeg kanskje er lenger på veg likevell......

Litt kjedelig å "bare" være 15+2 igjen, hehe....

Beate
30-08-2002, 11:13
Hun har sikkert målt feil, det er VELDIG lett å gjøre når babyen er aktiv, det VET jeg, for sist var den ene min så aktiv og "gjemte" seg bort, så gyn' måtte tilslutt gi opp å måle h*n og tok heller snittet av hodet istedenfor.

Du kan jo ikke ha testet positivt FØR du ble befruktet!!:lol:

Lykke til på neste ul, er sikker på at babyen er mer samarbeidsvillig da!

sheila
30-08-2002, 12:11
Ja, du er nok så langt på vei som DU mener du er. Men helt sikker er du jo ikke før ny UL.....

Sessa
30-08-2002, 12:24
VELKOMMEN HJEM POONA!!! :klem: :klem: :klem:

Godt at du har hatt en fin tur til Italia, og at du er vel hjemme igjen. Tror nok at jordmor har gjort en klekkelig feil på den målingen sin. Vi testet jo 2 blå samtidig! Jeg skal på ordinær UL på mandag og gleder meg skikkelig. Ellers skal jeg begynne å jobbe igjen 50% på tirsdag, og idag skal jeg få ordnet håret :klapp: Bare for å gi deg en liten oppdatering!

Masse :hjerter: og :klem: fra Sessa og Bebis 17+4

Tidl. bruker
30-08-2002, 13:03
Velkommen tilbake fra ferie :)

Synd at det lille knøttet var en slik villbass....slik at du ikke fikk sett h*n helt. Men neste gang er h*n sikkert mer medgjørlig :)

Syns også det er rart at jordmor har satt terminen så langt tilbake iom at du har fulgt såpass nøye med syklusen din... hmm...blir spennende å se ved neste UL :)
Har du vært til jordmor/lege og målt SF noen gang? Kanskje det kan gi deg en pekepinn om det stemmer med den nye terminen?

Klem fra Zafir og Gullklompen 15+5