Mokkitrollet
10-11-2006, 22:30
for noen dager siden fikk jeg plutselig sååå vondt i halebeinet. det har verket i flere dager, men i går fikk jeg oppfatning av at dette ikke satt i beinet likevel... så jeg måtte bare kjenne etter. og helt øverst i sprekken, er det superømt, og jeg er veldig hoven. kjennes ut som en hard klump. eller ikke klump, men hard hevelse. det er vondt å komme borti. kjennes ut som et superstort blåmerke, eller kanksje en kvise som er 10cm i diameter.. hehe...
er jo helt håpløst å skulle sitte på skolen.. er jo så vondt...
til og med vondt å bøye seg fremover...
hørte dette var vanlig for gravide, men har aldri hørt om det.. kunne være noe hormonelle greier...
noen som har hørt om det, eller som har en annen lur forklaring på mitt "lille" bakdelsproblem??
det er ikke en hemoride.. sitter alt for høyt oppe.... øverst i sprekken...:rødme: :rødme:
er jo helt håpløst å skulle sitte på skolen.. er jo så vondt...
til og med vondt å bøye seg fremover...
hørte dette var vanlig for gravide, men har aldri hørt om det.. kunne være noe hormonelle greier...
noen som har hørt om det, eller som har en annen lur forklaring på mitt "lille" bakdelsproblem??
det er ikke en hemoride.. sitter alt for høyt oppe.... øverst i sprekken...:rødme: :rødme: