Vis full versjon : Dere med bekkenløsning "fremme", hvordan føles smertene?
Tidl. bruker
04-02-2003, 11:56
Jeg har det vondest fremme i symfysen. Det kommer og går i løpet av dagen, men enkelte ganger er det sånn at jeg ikke klarer å bevege meg: Altså når jeg reiser meg må jeg bare stå fremoverbøyd. Klarer knapt å løfte en fot. Det stikker noe så grusomt!
Er det andre som har det sånn?
Det gjør så utrolig vondt at jeg blir nesten bekymra...:(
Det ER bekkenet?!:???:
Går til fysio., hun er spesialist på bekkenløsning og hun sier det er det, så det er vel det, men jeg blir nesten helt redd jeg...
Høres ut slik som jeg føler det omtrent. Hos meg er det værre når jeg er uten sko og værst når jeg står opp. Må stå en stund før jeg klarer å gå.
Cazandra
04-02-2003, 17:47
Her trykker det og presses det forran ved skambenet!
Spesielt er det vondt dersom jeg har sittet eller ligget i sofaen og skal opp og gå...kroker og bøyer meg som ei gammel kjerring :p
Tar noen sekunder før det er bra igjen!
Merker at det blir verre ettersom jeg og babyen vokser.
Vet ikke hvordan jeg skal minske smerten på denne plassen...eneste må være det å reise meg foriktig ;)
33+1
Tidligere Bruker
04-02-2003, 18:22
Presser og trykker masse i skambeinet her også. :( Det er et typisk tegn på bekkenløsning dessverre. :(
:mervink:
Magedutti
10-02-2003, 20:58
Huff ja. Jeg har også bekkenløsningsplager... Føles nesten som jeg må holde nede på magen sånn at det ikke detter ut der nede...Og masse isjias smerter. Føler meg virkelig som ei gammel kjerring mange ganger. Men det er ikke like ille hver dag heldigvis.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.