Saga
30-08-2002, 11:36
Jeg er så deppa!
Vært det siden i går kveld.
Begynte med at utfloden endret litt farge...den har vært helt hvit og nå ble den mer mørk i fargen...men ikke så mørk at den er brun.
Etter det fikk jeg skikkelige luftsmerter i magen og mageknip. Føler at jeg har veldig treg mage. Er det normalt?
Ble så redd jeg........i går kveld.....ble helt satt ut!
Merker at jeg egentlig er veldig engstelig hele tiden og at det kun er små endringer som skal til før jeg begynner å bli redd...og gråte...hormonell som jeg er!
ER livredd for å miste denne gangen også!
Er fortsatt veldig kvalm og trøtt....og sliter i tillegg med mareritt om natten og har vondt for å sove.
Jeg er 6+1 i dag. Noen som opplevde noe av det samme som jeg gjør nå??
All trøst er velkommen!!!
:leiseg:
Vært det siden i går kveld.
Begynte med at utfloden endret litt farge...den har vært helt hvit og nå ble den mer mørk i fargen...men ikke så mørk at den er brun.
Etter det fikk jeg skikkelige luftsmerter i magen og mageknip. Føler at jeg har veldig treg mage. Er det normalt?
Ble så redd jeg........i går kveld.....ble helt satt ut!
Merker at jeg egentlig er veldig engstelig hele tiden og at det kun er små endringer som skal til før jeg begynner å bli redd...og gråte...hormonell som jeg er!
ER livredd for å miste denne gangen også!
Er fortsatt veldig kvalm og trøtt....og sliter i tillegg med mareritt om natten og har vondt for å sove.
Jeg er 6+1 i dag. Noen som opplevde noe av det samme som jeg gjør nå??
All trøst er velkommen!!!
:leiseg: