PDA

Vis full versjon : Har dere lagt merke til....

Mo & Nurket
30-08-2002, 12:18
hvor utrolig mange gravide det finnes rundt dere :???:

For min del har jeg aldri sett så mange gravide i Oslo i hele mitt liv!:p Morsomt hvordan en forandrer seg mtp hva en legger merke til og hva en ikke legger merke til i forhold til den situasjon man er i. Hva synes dere andre??

:findag:

Beate
30-08-2002, 12:25
Jeg synes faktisk jeg så mer gravide FØR jeg ble gravid jeg..Har vel kanskje mye å gjøre med at vi slet lenge for å få det til:)

Mo & Nurket
30-08-2002, 12:29
Når det er noe en selv lengter etter så legger man jo gjerne merke til alle andre som er i den situasjonen.

Nå var jo ikke jeg i en situasjon hvor jeg prøvde å bli gravid, det var et vannvittig heldig uhell :klapp: , så derfor "så" jeg ikke de rundt meg som var gravide heller før jeg ble gravid.

Pelen
30-08-2002, 16:08
Snikleser Pelen her. De som ikke kjenner meg fra før ser nok ikke at jeg er gravid. Jeg tenker derfor på alle andre som går rundt og er gravide men som du faktisk ikke ser det på. Det er mange! Og jeg ser også en MASSE gravide nå!

Klem Pelen (februarklubben)

Ramgad
31-08-2002, 13:35
Gjett om jeg ser de gravide!!
Og det blir bare fler og fler barnevogner også, spesielt når man selv har en barnevogn og er ute og rører seg på formiddagen. Som regel jobber man jo når mødrene er ute og triller, ser dem ikke før man selv har tid til å tasse ute på formiddagen.

Lurer på om vi ser flere eldre damer med lilla hår når vi selv er over søtti og har vært litt uheldige??

Loppa
31-08-2002, 14:09
Jeg også ser mange gravide med flotte store mager!!

Gleder meg veldig til magen min blir så stor at den ikke kan skjules med genser eller at noen tror jeg har spist litt for mye!! :latter:
Jeg begynner å nærme meg, men det er fortsatt noen cm igjen! ;)

Loppa & Lille Håp, 19+0.

RSF
02-09-2002, 15:31
Ja, det er så herlig!!

Jeg trodde jeg skulle bli alene om å trillle rundt i den bydelen der jeg bor. Men neida, nå popper det fram den ene etter den andre, 3 venninder som skal ha i jan, feb, mars.
Så jeg blir ikke alene alikevell!!! Tjohooooo!!!:D