PDA

Vis full versjon : Dere som har vært gravid flere ganger..

Lillemei
04-02-2003, 18:38
Var symptomene de samme hver gang? Eller kan de endre seg? Lurer litt på hva jeg skal se etter...:???:

Happy
04-02-2003, 22:55
Jeg hadde de samme begge gangene. Var sånn jeg var sikker på at jeg var gravid FØR jeg tok testen.

Riktig lykke til!!

Cazpara
04-02-2003, 23:55
Hei.

Mine symptomer var ikke de samme i det hele tatt...første gangen fikk jeg ømme bryster med en gang, og ble kvalm, trøtt og oppblåst i magen. Andre gang var det eneste symptomet maveknipe, har blitt kvalm etter hvert, men brystene er enda ikke ømme. Så du trenger ikke å få de samme symptomene nei.

Cazpara og :baby: i magen 6+6

inger8mai
06-02-2003, 14:45
Første gangen var jeg åtte uker før jeg tok en test. Da hadde mensen uteblitt en stund, og jeg følte meg så trøtt.
Andre gangen var mensen uteblitt i tre dager,og brystene var ømme.
Tredje gangen kjente jeg igjen tegnene allerede en uke før mensen, og ventet bare på å kunne ta en test.Den tok jeg hos lege dagen etter forventet mens.
Fjerde gangen følte jeg meg utmattet. Kvalmen kom først i uke 7.Trodde egentlig ikke at det var noen vits i å ta en test, men mensen hadde uteblitt i en uke, så jeg kunne ikke vente lenger.

caja
26-02-2003, 06:00
Første gangen merket jeg ikke noen ting annet enn uteblitt mens, Denne gangen har jeg vel det meste av symptomer