Vis full versjon : Lukt
charisma
19-11-2006, 20:27
Noen andre som irriterer seg over at det lukter annerledes nedentil da? Jeg synes det er vanskelig å alltid føle meg skitten... Dusjer en til to ganger om dagen, men føler at lukt oppstår etter bare en time eller to uansett...
Må nok si at jeg føler med deg der ja.. Fy fader, akkurat som man har mens omtrent! Enda men vet man er ren som du sier... Får håpe det ikke er så ille som man føler:rødme: Jeg er generelt var på lukt nå da....
charisma
19-11-2006, 21:05
Er det vanlig å ha det sånn tror du?
Lurer på om det er noe galt med meg og floraen min der nede
Um.... :sparke: Du vet at å vaske seg for mye også kan ødelegge den naturlige floraen så du får problemer? To ganger om dagen er ikke bra for hm-hm'en....
morlille83
19-11-2006, 21:33
Jeg ville fått en legetime og sjekket det. Kan være noe med bakteriefloraen. Jeg gikk sånn selv for noen år siden. Hadde ingen anelse om hva det kunne være, og det var så ufattelig plagsomt. Jeg også vasket meg og vasket meg men det kom tilbake igjen. Så fikk jeg meg samboer og måtte ordne meg med p-piller. Da tok de celleprøve og sånn, og hun spurte meg om jeg var plaget med lukt. Jeg ble litt flau med en gang, men så hun at det var ingen grunn til bekymring. Det var visst en bakterie for mye eller noe sånt, og ble borte med en liten kur på en ukes tid. Ble så utrolig lettet for at det ikke var noe annet. Men jeg skulle selvfølgelig ønske jeg hadde visst det litt tidligere, så det ikke hadde sjenert meg sp veldig det halve året jeg hadde det.
Lykke til :klem:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.