Petty
04-02-2003, 22:19
VAr hos legen i dag, for første undersøkelse. Det var en skikkelig FÆL opplevelse. I korte trekk (og blant annet) sa han at livmoren tilsvarte å være i uke 9, selv om jeg viste fram UL-bilder (vi dro privat på ultralyd) fra 10.uke i midten av januar. Jeg VET derfor at jeg er 12+1, har vært på UL to gnager. Av en eller annen grunn nektet legen å godta dette, han var utenlandsk og jeg for paff og frustret til å protestere skikkelig. Han sa jeg var i 9.uke, og hvis ikke, var det ikke noe å gjøre med. Jeg fikk ikke henvisn til UL på dette grunnlaget...
Hjelp - mitt spørsmål er: hvorfor er den så liten?? HAr noen annen opplevd dette? I 9.uke er fosteret 2 cm, i 12. er den 6-8, dette betyr jo at livmoren min er altfor liten?? Er det et foster som har sluttet å vokse? Moren min sier at hun hele tiden var under gjennomsnittet i sine graviditeter, men dette er jo mye??
Tårene rant da jeg gikk ut, jeg var sikker på at jeg hadde hatt en MA og at fosteret ikke vokste...Er det noen andre som har hatt for liten livmor? Skal jeg bestille Ul? Er dette et tegn på at lykken er over??
Hjelp - mitt spørsmål er: hvorfor er den så liten?? HAr noen annen opplevd dette? I 9.uke er fosteret 2 cm, i 12. er den 6-8, dette betyr jo at livmoren min er altfor liten?? Er det et foster som har sluttet å vokse? Moren min sier at hun hele tiden var under gjennomsnittet i sine graviditeter, men dette er jo mye??
Tårene rant da jeg gikk ut, jeg var sikker på at jeg hadde hatt en MA og at fosteret ikke vokste...Er det noen andre som har hatt for liten livmor? Skal jeg bestille Ul? Er dette et tegn på at lykken er over??