PDA

Vis full versjon : Smugleser her jeg....

Unregistered
04-02-2003, 23:20
Hei alle magedamer:)

Ville bare si at dere er vakre, alle sammen, der dere bærer livets mirakel inni dere! Dere har en utstråling som får solen til å blekne. Selv om dere opplever svangerskapets bakside, med kvalme, halsbrann og bekkenløsning- jeg tror likevel at gleden over å ha et lite barn i magen overskygger dette.

Selv har jeg prøvd i fem år nå, og lengter etter å følge dere her inne- noen kjenner jeg igjen fra Sg, og gleder meg på deres vegne, alle sammen.

I morgen skal jeg sette inn ett ivf egg- mitt første forsøk, og jeg er optimistisk til noe annet blir bevist...hehe Det kommer til å bli lange ventedager- de 14 lengste dagene i mitt liv! Er glad for å ha kommet så langt, det har vært et hardkjør uten like med alle disse medisinene. I morgen har jeg et frø i magen-måtte det spire og vokse seg stort!

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette- kanskje en solskinnshistorie fra noen av dere, kanskje lykkeønskninger, kanskje bare tømme hjerte mitt litt.

En ting vet jeg: Jeg ønsker dere alt godt, kos dere med graviditeten og stryk en ekstra gang over magen og smil!

ØNSKER DERE ALT GODT,
-håper jeg snart kommer etter!

Stor klem fra en "sliter"

Tidligere Bruker
04-02-2003, 23:32
Lykke til i morgen!! :)

Håper spiren klamrer seg fast, og at du tester 2 blå om ikke så lenge til, og kan medle deg inn her som gravid. :D

:klem:

Bluelady
05-02-2003, 00:03
Lykke til i morgen :)
Håper vi kan ønske deg velkommen hit med en liten spire i magen om ca 14 dager.

Nuta
05-02-2003, 00:29
Krysser fingrene for degXXXXXXXXXX!!!

Lykke til i morgen, håper du snart kan melde deg inn her med en liten spire i magen:)

Gyda
05-02-2003, 01:30
Lykke til i morgen!!!

Jeg håper du opplever det samme som meg; for nå er jeg så vannvittig heldig at jeg er 16+3 :D
Det ene egget som ble høstet på Riksen og tatt så godt vare på der har blitt til en vakker baby som t.o.m. har sparket mamman sin for andre gang i dag:gladtrist

Håper dere lykke i morgen, skal tenke på dere og krysse fingrene for at det bli en innertier:D

Ta vare på hverandre i denne rugetiden, og hold motet oppe!

Ruffen
05-02-2003, 01:44
Lykke til, håper å se deg her inne om et par ukers tid med en liten spire i magen! :klem:

Litagoo
05-02-2003, 01:47
Ønsker deg lykke til i morgen. :) :) :) :) :)

Litagoo K-13 :vink: