PDA

Vis full versjon : Typisk

Pelen
30-08-2002, 13:02
Klage innlegg bare så at dere vet...

Jeg skal på den årlige jenteturen denne helgen. Vi er fire jenter og i år er det to som er gravide. Vi skal sykle. Og hva tror dere skjer? Jo, jeg fikk ekstra vondt i bekkenet i går. Jeg har nesten ikke sovet noe i natt (pleier å sove vedlig godt, men jeg har en venninne som har problemer med en ting og det surret rundt i hodet i natt), jeg var svimmel i dag tidlig, jeg er kvalm i dag og helt utslitt... Grrrrr!

Og så skal jeg sykle 6 mil i helgen... Må nok lytte til kroppen og jeg håper virkelig at den er samarbeidsvillig. Jeg som hadde gledet meg VELDIG!

Sutrete Pelen 15+4

sheila
30-08-2002, 13:10
Lykke til med sykkelturen! håper formen blir bedre!!

Blomma
30-08-2002, 13:16
Kanskje er ikke sykling det beste for rygg og bekken akkurat nå? Jeg kjenner det etter en sykkeltur på butikken, men vi er jo ikke alle like. Håper du er bedre nå i alle fall.

Pelen
30-08-2002, 13:34
Nei, det er helt sikkert ikke det beste... Men vi valgte sykling i år ettersom sykling og svømming er noe av det man oftest kan gjøre når man er gravid. Om man får vondt i bekkenet så kan man bare senke sadelen. Så jeg får vel sitte med helt krummede bein og sykle :p Andre år har vi gjort mer slitsomme/tøffe ting. Og vi har to hele dager på oss, så vi kommer frem. Men jeg vil være i god form :sint:

Pelen

Tidl. bruker
30-08-2002, 13:41
Stort pågangsmot Pelen? :)

Hvis du LOVER at du ikke presser deg når du er sliten så får du "lov" av meg ;)
Det virker som at du er en aktiv jente fra før av...og det sies jo at man kan holde på som tidligere, bare ikke presse seg mer en hva man er vant til.

De andre jentene vil vel også ta hensyn til at 2 av dere er gravide?

Det viktigste er vel at du prøver å kjenne på deg selv om du orker dette...og ikke gape over for mye på en gang.

God tur hvis du blir med :kidoki:

Klem fra Z 15+5

Allimac
30-08-2002, 13:56
Lykke til! Men verker du i bekkenet vil jeg råde deg til å la vær å sykle! Det kan fort gjøre vondt verre og bekkenløsning er IKKE noe behagelig!!!!

Beate
30-08-2002, 15:38
Huff da..

Men som de andre her sier: har du plager med bekkenet bør du ta det veldig med ro og iallefall ikke sykle 6 mil...Men du vet vel best selv hvor dine egne grenser går:)

Lykke til enten det blir sykling eller ikke da, og god helg:)