PDA

Vis full versjon : er det noe på gang?

lillepus
12-08-2002, 17:00
hei!

først vil jeg si at de nye sidene her inne på snart mamma er kjempe fine, litt uvant i starten!:)

mitt spørsmål er: i to dager nå har jeg hatt vondt i magen, altså nederst....og magen blir så ofte hard..kan dette være et tegn på at ting begynner? at vårt lille nurk vil ut....
har også vært litt småkvalm, men det kan jo være andre grunner...

og angående denne slimproppen (som jeg ikke veit åssen den ser ut). I to dager har det kommet lysegul/blankt slim både i trusa og masse når jeg har tørket meg...(noen ganger må jeg sitte å tørke meg mange ganger før dette går vekk...) kan dette være noe av slimproppen?
(unnskyld beskrivelsen men jeg måtte bare få det fram)

håper jeg får noen svar...

klemmer fra lillepus T-16 (hvis jeg har telt riktig hehe):findag:

Preggy
12-08-2002, 19:19
Jeg har hatt det ganske så likt som deg i de siste dagene. Er ikke helt sikker på om slimprppen har gått, men jeg har ialle fall hatt masse slim i trusa!:blush:
Videre har jeg kjent masse stikninger og smerter i underlivet, uten at noe mer har skjedd. Var egentlig ikke så utålmodig tidligere, men nå har det skjedd så mye nytt, nesten hver dag den siste uka, at jeg begynner så smått å bli det:( Det var mye kjekkere før når jeg ikke gikk å ventet på at noe skulle skje.
Jeg har jo bare 8 dager igjen til termin, så det er ialle fall ikke lenge til!!:klapp:

lykke til, håper tegnene dine betyr mer enn mine har gjort........for jeg sitter her fremdeles....;)

Lillian
12-08-2002, 19:26
Hei! :mervink:

Jeg synes det høres ut som kynnere eller modningsrier, men hvis du er i tvil bør du selvfølgelig ringe føden for en liten sjekk. Så får du vite om noe er på gang eller ikke, og du slipper å lure! ;)

Jeg husker at det var litt blod i slimproppen, men det er jeg sannelig ikke sikker på om er noen hovedregel?

Lykke til med nært forestående fødsel, begge to! :)