PDA

Vis full versjon : Hvor mange tester tok dere?

Vianne
30-08-2002, 13:15
Jeg har bare testet en gang med CB,
den ble veldig blå med en gang!

Stolte på den jeg da!:D

Men, forrige gang testet jeg to ganger, da var det mye mer uvirkelig!

Hampus
30-08-2002, 13:24
Tok to tester denne gangen! Denne første viste en svak strek og den andre lyste knallblå mot meg! :D

Synes det var mye mer uvirkelig denne gangen. Når jeg ble gravid med Sarah visste jeg det før jeg testet. :kidoki:

:findag:

6+6

Brumm
30-08-2002, 14:35
... så langt. :o Og jeg har enda en liggende. Tok en SG test en morgen fordi jeg skulle på fest. Svakt positiv... Tok en CB litt seinere på dag... Sterkere positiv. Og tok en CB to dager seinere... Positiv med en gang! Men jeg føler meg fremdeles ikke gravid... Så jeg har en liggende som jeg skal ta før jeg skal til legen om en uke.... :uff: Føler meg litt dum men hva skal man gjøre?

Mine tegn (kanskje litt innbilte) er at jeg er litt mer trøtt en vanlig... eller kanskje er jeg bare lat :o og nå har en unnskyldning til å ligge litt på sofaen innimellom... Bittelitt vondt i brystene, små murringer i magen nesten som om mensen er på vei... Ellers ingenting.. så derfor er det vanskelig å fatte at det faktisk er noe som vokser der inne. Skal til legen allerede i uke 7 og det er vel egentlig altfor tidlig men jeg må liksom bare dit for å få noe bekreftet..... ;)

Klemmer fra Brumm

LIZ
30-08-2002, 17:28
Uffameg! Jeg har faktisk ikke tall på hvor mange tester jeg har tatt etterhvert...... En CB, to CB, en ukurant dansk test, en annen ukurant dansk test og senest i dag en nykomed test!!

Jeg kan vel slå fast at det ikke finnes noen tvil om at jeg er gravid
:latter: :latter: :latter:

Lavendel
30-08-2002, 17:57
Hm..*tenker* Jeg har tatt...1,2,3..4 tester :D :o

vjensen
31-08-2002, 00:54
3

Den første hadde nesten ingen strek i du-har-tatt-testen-riktig-vinduet, så da kjøpte jeg likegodt en dobbeltpakke til. Da jeg ringte legen for å få prøvesvarene mine måtte jeg spørre spesielt etter HCG testen. Da lo hun. Ja, du er gravid.

Så da blir det jo 4.

Selleri
31-08-2002, 20:35
Jeg har tatt fem CB tester... Jeg var så ivrig at jeg ikke klarte å vente - to av dem tok jeg alt for tidlig, så de viste at jeg ikke var gravid... Men de tre siste, som jeg tok etter at jeg skulle hatt mensen, viste to tydelige blå streker på hver. Jeg er litt utålmodig, jeg... Det er et etterlengta barn!!!

Selleri 7+2

Gaupa
01-09-2002, 00:33
Jeg har faktisk tatt 4 tester denne gangen:blush:
Testet med CB 3 dager før forventet mens; negativ
Testet med CB dagen jeg forventet mens; negativ
Testet med QR 6 dager over tiden; svak rosa strek
Testet med CB 7 dager over tiden; klar blå strek :D

Hang
02-09-2002, 18:20
He, he....
Paranoid jeg da, har tatt tre tester, har en liggende også som jeg har tenkt til å ta før jeg skal til legen på onsdag.

Camelia
03-09-2002, 13:17
Den første jeg tok (CB) var det enten noe feil med, eller så tok jeg ikke testen riktig. Det kom i hvertfall ikke noe strek i testvinduet. Spurta ut for å kjøpe en ny, pimpa vann i stor stil for å ha nok skyts til neste test ;) og gjorde nok et forsøk. Fikk en ganske svak strek, men jeg var nok ganske "utvannet"... :p

Tror forresten jeg må ta enda en test, for i mangel på kroppslige symptomber er jeg nesten begynt å tvile... :latter:

(Neida, jeg ER gravid, altså!)